Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2017 19:22 - На Ангела Хранител
Автор: pi4bull Категория: Поезия   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Разговор  с Ангел 

 

Ти гледаш ме от там

от пурпурния свод

на зимното небе омая.

Надничаш в този грешен мой живот,

и чудиш се аз колко ще изтрая

да търся пътя си .

От него извървях не малко .

И лутах се И тичах , не пълзях.

Макар изгубен ,винаги обичах.

Раздавах чувствата си ,не щадях

терзания ,не криех ,а копнях

да видя радост и усмивки

бистър смях ,очи в мен впити,

без сълзи и страх ,

без злоба и без болка ,и без гняв..

раздавах нежност , тъй -без ресто ,

не крадях

надежди и мечти ,

не спях на чужди прагове .

и в чуждите сърца не спях.

Дори да имаше за мене място в тях...

Мълчиш, но аз усещам погледът ти тежък.

Недей вини ме ти за чужди скърби.

Ако закриляш ме ,бъди мой ангел ти

пазител ,

не кори мойте криволици земни.

Без тях не е тъй лесно да вървя .

Пред мен пътека няма , ни бразда.

За мойте грехове ще си платя

там горе .Не сега.

Затуй закриляй ме , пази ме от беда...

Мой Ангеле .

А туй което сам не ще простя на себе си

ще ти го кажа на ухо

когато дойде онзи час мой сетен

да се въздигна там към пурпурния свод при тебе..






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pi4bull
Категория: Лични дневници
Прочетен: 208468
Постинги: 202
Коментари: 85
Гласове: 318
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930