Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2017 02:09 - Писна ми да си тъй поетична...Ето ти рецепта..Тогава ме обичай!
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 12.11.2017 13:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тишината вали в наш‘те помисли,
тъй отвяващи ни пак там надалече…
А кат‘  се събудихме помниш ли?
накъде, как , любовта ни отвлече...

Писна ми да си тъй поетична...
Ще ти направя закуска!

П.П.  Ще ти направя палачинки.
А ти как ги правиш?... само да ти кажа...
Млякото и яйцата (белтъка) не ги бъркай заедно с миксера..... стават на подметка. (друг път ша ти кажа защо).. По добре използвай кисело мляко...
Брашно сложи докато върха му потъне,.. и с две вилици (преплетени, татко ми  показа) смеси ги, не бъркай толкоз много!
После не се колебай да я метнеш в тигана, та обърнеш... тя са ма го прави,,,,
Като я загърнеш с сладкото на баба или с с сиренце та с друго...
Ако децата ти оставят, та хапни си ;-))))




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363222
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375