Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2019 18:30 - This is my new medical blog
Автор: tanyaivanova Категория: Новини   
Прочетен: 881 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 25.08.2019 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 https://medicallie.blogspot.com/2019/08/anti-inflammatory-effects-of-nicotine.html
 

Here you could read a lot of information about medicin and medical lies.



Извинете но имам един въпрос: Как функционира google adsense? Всеки път когато се регистрирам ме връща в blogspot.com, а оттам не знам какво да направя. Благодаря предварително за помощта.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Ами аз ще се опитам да отгатна Защо. . ...
25.08.2019 19:06
Ами аз ще се опитам да отгатна Защо.... :-)))
Най вероятно не си си въвела всички лични данни и електронни пощи и на НАЙ-ВАЖНОТО – Смартфона, който те следи ДжиПиЕсно... , но и за да бъдат БАЗИТЕ ДАННИ актуализирани повсеместно и проверени дали „лъжеш“ за твоя личен живот :-)))
99 % от регистрациите някъде вече имат тези изисквания! Даже в ЕКОНТ не искаха да отговорят защо е задължителен телефона ми за да си получа или изпратя пратката.. и започнаха да ме гледат като MIB, аха да ме светнат за наглия въпрос :-)))
Поради тази причина си и написах последния опит за стихоплетство за „Тайните именувани“ :-)))
   Лекс
цитирай
2. tanyaivanova - въведох телефона, даже и банковата ...
25.08.2019 19:14
въведох телефона, даже и банковата сметка и познайте липсват 1000 лева , източени са от сметката ми в България. Сега картата е блокирана.
цитирай
3. lexparsy - Амммм ДА ДЕЕЕ!!!
25.08.2019 19:29
tanyaivanova написа:
въведох телефона, даже и банковата сметка и познайте липсват 1000 лева , източени са от сметката ми в България. Сега картата е блокирана.

Ако този от блог има някаква полза, то поне да споделим предупредително, че всички „покани“ да участвате във „форуми“, където ще спечелите или „вече сте спечелили“ пари или престиж.. СА КАПАНИ за Зайци и Овце...
И ако са останали все още истински добронамерени и духовни хора, които да си вярват и да не се страхуват... се хващат в този капан...!!!
А ЕФЕКТА е че вместо да се замислят и обединят и протестират, напротив... започват да мразят и да си го изкарват на най близките и обичани хора около тях...!!!
За жалост!!!
А това е някаква си "извънЗемна: стратегия за манипулиране, и изчезване, и претопяване на националната ни Духовна принадлежност!!!
Но „те“ не знаят че си имаме и не изтриваема, записана другаде Родова и духовна памет... Трябва да се страуват... не Те... Жертвите!
   Лекс
цитирай
4. tanyaivanova - Да не очаквах от гугъл такъв цирк, от ...
25.08.2019 19:39
Да не очаквах от гугъл такъв цирк, от amazon бях доволна, за продадени книги все пак полчавам нещо, но от kindle не се получава нищо. Изобщо навсякъде мошенници.
цитирай
5. lexparsy - И няма и да "получиш" нищо ценно...
25.08.2019 21:00
tanyaivanova написа:
Да не очаквах от гугъл такъв цирк, от amazon бях доволна, за продадени книги все пак полчавам нещо, но от kindle не се получава нищо. Изобщо навсякъде мошенници.

Освен в Себе си но споделено с Припознали, а не тепърва учейки се от Някому на тайни за "проспиритет материален" и "духовност"...
Лекс
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1316031
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031