Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2020 20:20 - Из пролетните ми градински настроения
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3701 Коментари: 18 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Или с други думи: Раят е близо. С всяка година напредвам и го развивам малко по малко )))) Да имаш градина е благослов незаменим!!!

image


image


image


image


image


image


image


image


image

А ето я и самата Принцеса Пролет )))

image




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Носиш пролетта, . . . . и малко при...
05.05.2020 20:38
Носиш пролетта, .... и малко приличаш на - дъщерята на Великата Мечка. ;)
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
05.05.2020 23:08
Знаеш ,че котките ти ми са любимци!
Като студент имах невероятна котка Сутрин ме изпращаше на спирката Но ,нещо ,което не мога да проумея и до днес, как се ориентираше-следобед ме чакаше на отсрещната страна- да ме посрешне!Име откриваше още в автобуса Защото скачаше от мястото където лежеше и с радостна физиономия се нареждаше сред чакащите
Невероятни животни са!
Защо ми се струва ,че едното и око е по- жълтеникаво? Така ли е или е зрителна измама Впрочем, май е котешо явление! Жена ми в годините на голяма обич, казваше понякога ,че имам котешки очи! Едното било по- синьо от другото-със зелен нюанс?
Котките, като се скарат си вадят очите! Целенасочено
Но остане ли котка с едно око ,при разправии внимават и никога не вадят- за разлика от хората и другото око!

Хубава вечер!
цитирай
3. vesever - Заксън, благодаря за комплимента. ...
05.05.2020 23:12
Заксън, благодаря за комплимента.
Е, нали знаеш, че съм преродена индианка ;))
цитирай
4. vesever - Привет, Иване!
05.05.2020 23:13
Привет, Иване!
Така е, котките са уникални съшества. С тях се общува интересно, стига човек да има търпение да ги опознае. Моите са като малки деца, обичат да ме разсмиват с веселите си щуротии.
Очите на Анди мисля, че са еднакви, но от слънцето добиват нюанси понякога...
Много мило е как котката ти те е чакала, те са умни и чувствителни.
Сетих се и за моите поколения котки и кучета, как ме изпращаха, върволица, чак до площада на селото, когато слизах до магазина или за автобуса за града. А кучетата, малкие, дори се опитваха да се качват в автобуса, много трудно ги убеждавах да се върнат...а когато аз се приберях от града, радостта е буйна, много ясно ))

Жив ии здрави да сте с близките ти!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Интересенплан има вилата ти! ...
05.05.2020 23:15
Интересенплан има вилата ти!
Проектът твое виждане ли е, или на архитекта
Впрочем не знам вила ли е или къща, въпреки ,че вила означава селска къща?
Знам ,че участваш активно в строителни и довършителни работи
Строил съм и вила , и къща,но по стечение на обстоятелствата , не съм им вече собственик!?
Съдба Но резултатът е, че не искам и да помисля вече за строителство

Бъди щастлива!
цитирай
6. vesever - А, проектът на къщата (тук си живеем ...
05.05.2020 23:22
А, проектът на къщата (тук си живеем постоянно от 17 години) е измислен и осъществен от обитателите..сиреч от нас, а аз вече действам сама, от доста години, напредвам бавно, но славно...
Аз не съм стриола цяла къща, но напоследък си мислех колко много труд е това, да започнеш от нищото и да вдигнеш къща...наистина си е подвиг.
Моят дядо на младини е построил къща на 3 етажа, в родния ми град Перник. Там отраснах, а къщата беше прекрасна. За съжаление я продадоха и сега там живее едно русенско семейство. Често я сънувам. А каква градина имаше баба...
Поздрави и благодаря за хубавите коментари!
цитирай
7. lexparsy -    Завидно фейски се справяш и с к...
06.05.2020 18:11
   Завидно фейски се справяш и с къщата и с градинката ти, с помощта на Пролетта ти Веси! Очакваме да ти видим и зеленчуковичките лехички :-))
   Виждам че маците са си там, но какво стана с кучето Блеки? Няма ли да си вземеш друго куче да те пази от Змейове Горяни :-)
   Честит Гергьовден, и много споделени пролетни и слънчевост ти пожелавам!
   Лекс

П. Само да ти споделя... с моя кучо Фирчо всеки ден си споделяме ефирно, а той ми пази автомобила! Не предполагах че е толкова страшен бе..., налайва всеми който доближи.... а като си тръгна му викам Тука стой! - и ме слуша! Та..., Хубаво е да си имаш едно куче в двора само дето трябва да го научиш да пази лехите и цветушките... :-)))
цитирай
8. vesever - Leksi, скоро ще покажа и зеленчу...
06.05.2020 22:31
Leksi, скоро ще покажа и зеленчуковите лехички, като си рекъл ))
Всичко съм засадила и вече растат зеленчуците, и салатки скоро ще има ))
Блекито ми е в съседното село засега, с приятелчета...
много ми липсва.
Засега съм с котаците, големи образи са.
Да ти е жив и здрав Фирчо, добре е да имаш пазач, ))
но аз змейовете отдавна съм ги прогонила от моите земи, безопасно е при мен ))

Поздрави!
цитирай
9. katan - Красиво е при теб, Веси!
07.05.2020 17:26
Стана ми и малко носталгично...
Красотата, сред която живееш я постигаш с ръцете си, с труда си.
Гледам градинката пред прозореца, но само от призореца.
Моята градинка е само в ... сайсии.
Зеленеят и цъфтят, но не е същото.
И Кънчо не наднича...
Прекрасна си, Веси!
Пролетна!
Бъди щастлива!
цитирай
10. vesever - Кате, я да вземеш да ми дойдеш на г...
07.05.2020 23:42
Кате, я да вземеш да ми дойдеш на гости някой уикенд, супер яко ще бъде)))
цитирай
11. katan - С удоволствие, Веси!
08.05.2020 12:39
Благодаря за поканата!
Зарадва ме много!
Замириса ми на пролет, на истинска обработена земя...
Замириса ми на Живот!
Благодаря ти!
цитирай
12. barin - Хубави настроения, Веси. Котката ...
08.05.2020 18:09
Хубави настроения, Веси. Котката отново я има, както винаги. И аз имам котка от около 40 дена.
Поздрави!
цитирай
13. vesever - Кате, радвам се! Ами, колко му е, ...
10.05.2020 11:55
Кате, радвам се!
Ами, колко му е, ей къде е моето селце, само да се решиш!
цитирай
14. vesever - Иване, благодаря ти! Хубаво е да ...
10.05.2020 11:58
Иване, благодаря ти!
Хубаво е да имате котка, нали! И за детето е хубаво, да се грижи за живинка...
Поздрави и от мен!
цитирай
15. planinitenabulgaria - Ние със съпругата ми сега живеем предимно на вилата, където нямам интерет.
14.05.2020 22:32
Животът ни тече както на хората с къщи и дворове, имаме и по-малко цветя от твоите. Липсва ни само цветето от десетата снимка.
цитирай
16. vesever - Коста, привет! Мислех да ти пиша, ...
22.05.2020 13:41
Коста, привет!
Мислех да ти пиша, да видя добре ли сте.
Радвам се, че си живеете добре на вилата, да ви е ведра и плодоносна годината, въпреки кризите...
А ако имате път насам, заповядайте през лятото!
Поздрави на Еми!
цитирай
17. zax - Изчезна нещо. М? ;))
23.05.2020 23:22
Изчезна нещо. М?
;))
цитирай
18. vesever - Ще се появя пак, Заксън )) Много ...
23.05.2020 23:33
Ще се появя пак, Заксън ))
Много други занимания имам ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043314
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол