Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2020 20:34 - Тежестта на мисълта
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1391 Коментари: 9 Гласове:
17

Последна промяна: 11.03.2020 19:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво се сети току що?
Забрави ли докато пита?
Помисли ли поне защо,
в ума ти чужда мисъл скита?

А своя мисъл как съзна?
Припомни си я с Дух в покоя,
или чрез Воля припозна,
възнамерена си за твоя?

Тъй помни я припозната,
и знай че чута е всемирно,
и пребъдна друг  в съдбата,
простена сбъдва теб помилно!
---
На Тегло Душа се мери,
пресяла свои с чужди грешки!
Дар там всеки ще намери,
Тя лека литна, с Дух човешки!

image
------
   Аммм, чудя се дали да ви казвам защо така написа... Оня бе "дето само ми се Светка предупредително, а днес на Муз решил да ми се прави...
   Притесних се даже да го питам, ама Той сам рекна, че се бил загрижил, какво съм си бил мислил за това, което друг ми бил мислел, рекъл, написал, коментирал, или сторил...
   Уааугх... , и сега, докато ви споделям, се чудя, какво ли си мисля за някой, че да ми го сбъдне върнейки.. !?
-------
   ХА.!  Я сега всеки като прочете, да си претегли мисълта...! Поне тези които могат да си я спомнят, или вече не им е  потънала вдън Земи.
   А на останалите ще споделя, че Ония каза, че пак щял да се бил върнел, и щял бил спешно пожелания на мисли пролетни да бил сбъдвал...
   А за лошите помисли и за изгубените, специална торба бил имал!, За сбъдни подаръци били! 

---
А аз какво си мисля ли? 
Мисля си за напред да искам от всяка мисъл да ми даде поне една причина да остане...  За това ви поздравявам с Tracy Chapman & Eric Clapton - Give Me One Reason! 

=======
   Пак спонтанно ще допиша приятели, за да ви предложа една алегория, която може да приемете и за ментално упражнение.
   Представете си, че сте в един малко по-чувствителен към фините енергии свят, примерно тъй нареченият Астрален. И не е нужно голямо въображение да си представите,,че там всяка волева мисъл и намерение се материализират, или споделят и влияят безсловесно на хората и околната среда.
    Упражнението се състои в това да проследите мислите и отношенията си към околните и да прецените дали през този ден стена несли на света им повече полза или вреда.
   Тогава преценете дали и защо (особено някои хора в този блог) няма да бъдат допуснати в подобен свят (примерно Шамбала :))! Или какво би било отношението към вас ако все пак оцелеете! ;)
    И тук ще се подсетим, че ако се огледате, в нашия физически свят, тази проява и влияние, не е много по-различно!  Само дето е по-трудно забележимо и ненаказуемо!  А във все по-опорочения ни Социум, (както примерно в този блог), даже е стимулирано!  А аз ще ви подсетя, че все пак е и наказуемо! Само че също се проявява малко по-бавно! ;)







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Трудно ще ме изненадаш с мъдрост и оригиналност, Лекс -
10.03.2020 21:12
насиш ги по рождение. Чудесен стих!
цитирай
2. lexparsy - Старая се поне себе си да изненадам оригинално Младен
10.03.2020 21:36
missana написа:
Трудно ще ме изненадаш с мъдрост и оригиналност, Лекс -
насиш ги по рождение. Чудесен стих!

Мъдрият е успял да олекне за споделяне и почитания, след като е пресял поне тежестта на своите теготби. А моето скромно сито не може да смогне даже на миниатюрната черна дупка от няколко човека в този блог, Инвестирана явно от някаква по-голяма, спонсорирана пък от някаква извънЗемна вселенска дупка..., както ти намекваш в твоя постинг!
цитирай
3. lexparsy - Споделям само за приятели,
11.03.2020 20:52
че днес един човек бъркаш интригантството с поезия, ме акарай да напусна тази категория, предоставена на други духотворци, като Чучу-лигавата, помпаща се най-отгоре... Не е моя работа но защо поетите не им я предоставите изцяло, за срам на инвеститора в блога, ако има такъв...
   Освен това с уважение към творчеството на моите приятели, за в бъдеще ще се огранича да коментирам там, където са допуснати добре известни от години на всички блогъри които даже заради присъствието ми с коментар, получавам подигравателни обиди, и даже с лични съобщения.
   Понеже се Страхувам, че емпатията ми не може да бъде дефинирана само като "добричък", както са нарочени за жертви останалите прекрасни поети и споделящи, мисля да огранича участието си в този блок само за "лични дневници" и комуникация с толерантни приятели.!
Благодаря ви за разбирането!
цитирай
4. missana - Много ми хареса как го каза, Лекс:
12.03.2020 11:51
"Чучу-лигавата, помпаща се най-отгоре." На всички е от ясно, та по-ясно какво се случва, но на тази "Чучу-лигавата" не й дреме и сигурно си мисли - кучетата нека си лаят, моят керван ще върви...За жалост човешкото безсрамие не познава граници!

Бъди благословен, че го каза максимално точно: "Чучу-лигавата"!!!
цитирай
5. lexparsy - И аз обичам гаджето, да ми се Чучне и да се поЛигави... ;-)))
12.03.2020 12:44
missana написа:
"Много ми хареса как го каза, Лекс:
Чучу-лигавата, помпаща се най-отгоре." На всички е от ясно, та по-ясно какво се случва, но на тази "Чучу-лигавата" не й дреме и сигурно си мисли - кучетата нека си лаят, моят керван ще върви...За жалост човешкото безсрамие не познава граници!

Бъди благословен, че го каза максимално точно: "Чучу-лигавата"!!!

   Но баш проблемът е че Дреме, бе брат..., а и държи винаги джендърски да се помпа най-отгоре! А не знае колко е весело и да си най-отдолу и под масата даже... :-))) Трябва си някой да го я открехне!
   А няк'ъв със снимка на неДедко, поетично мастурбира в постинг, заглавил се с името ми, и с надлежна препоръка да му почета 28-те постинга, за да докаже колко съм неграмотен и "добричък"!
   Ама освен блогови овци не е пасъл истински брат...! Иначе ще знае, че само лошите помияри хапят изтръпналите джендърски задници отзад... А добричките дет' си мълчат,  късат гащите на виснало то отпред.! За срам и смях на овцете, добронравно вълнокрили! :-)))))
цитирай
6. lexparsy - П. П. Предлагам и Призовавам даже,
12.03.2020 13:02
да освободим поетичната категория в блога, на присвоилите си я вече джендъри и словесни помияри! Нека там да си се хапят, лаят и мастурбират, заедно с модераторите, програмистите Им, сред които явно са и инвестиралите в  тази ферма, за ментално и морално мутиране на приютените овци!
---
   А аз временно предпочитам да си споделям в "лични дневници", каквито са и опитите за моите поетични послания, най-вече за приятели. Поне докато има опасност да се появя сред най, и взаимно помпащите се... :-)))
цитирай
7. vesever - Феичката от картинката ми запри...
12.03.2020 20:42
Феичката от картинката ми заприлича на мен ))
Стихчето ми хареса, задобряваш :))
Тази вечер съм с жица, но ще си пусна и песента от при теб.
Поздрави!
цитирай
8. lexparsy - Радва ме, че прехвръкна и тук Веси :)
12.03.2020 23:00
vesever написа:
Феичката от картинката ми заприлича на мен ))
Стихчето ми хареса, задобряваш :))
Тази вечер съм с жица, но ще си пусна и песента от при теб.
Поздрави!

   Нарочно сложих феичка, за да не помислят че аз съм фръкнал на някъде... А ти заслужено си се припознаваш! ;))
   Добре че си и ти сред приятелите, да ме стимулираш, защото иначе трудно се напредва с поетирането в този блог.
   Абе не знам себе си ли припознават, че все ме наричат за луд, пияница, педи, неграмотен.., а профи блоговата лЮба,, ме нарочва за интригант и бутафорен... ;)() Последният-пръв поет пък ме припозна за момиче и добричък...! , И на мене взеха да ми порастват топки и зъби :-)))) И се чудя в кой блогов ъгъл да се скрия, страхуван от себе си вече...
   Не беее, не се оплаквам! Напротив!  Не останаха приятели вече, с които да си се посмеете на рамото...
   Ааа, чек че се сетих! Онази неотворена бутилка Джони още ли е в хладилника ти? Защото Апостолофф ми натрапва "дядовата си усуканица" във всеки постин ... :-))))))))))
Още пролетни вдъхновения, най-вече с децата и градинката, ти пожелавам Веси!
цитирай
9. vesever - Хехе, разсмя ме )) Ами, когато ...
14.03.2020 20:57
Хехе, разсмя ме ))
Ами, когато хората не се познават на живо, си мислят всякакви неща, които често не отговарят на действителността....но явно има хора, които предпочитат да се водят по собствените си погрешни представи, затова и ти пишат такива небивалици.
А като се познаваме на живо, си знаем и силните качества, и слабостите...и подкрепата е най=доброто, коеот можем да си дадем.
Но да не философствУвам.
О да, още е в хладилника Джонито...стои си кротко....
Дай Боже да имаме всички много вдъхновения и хубави пролетни мигове!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364590
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375