Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2019 20:20 - Моите Есенни Мигове...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1753 Коментари: 7 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Градинката ми кротко ме очаква,
За мен тъгувала е, а сега се радва...


image

На Ева ябълките са узрели, 
приятни, вкусни и червени...

image

Полянката нагиздена е с есенни листа, 
Копнее тя за още малко топлина...

image

Къщичката ми закътана, спокойна, 
затоплена в уют след лято знойно...

image

Ева с ябълките си е у дома,  
не спира да се храни с красота ))

image

Фотография неземна се явява, 
с любимите ми същества огрява...

image

Отмяна чудна и добра, 
на Бога аз благодаря!

image

Градинката отново грее оживена, 
преди да дойде зимата студена...

image

Любимите ми крехки есенни цветя, 
ефирни, нежни, като моята Душа...

image

Стопанке, и на мене дай внимание сега, 
че все те чакам с нетърпение, с тъга...

image

А моята Янтра както винаги прекрасна, 
водата й кристална, чиста, ясна...

image

Просторът на любимата река е сбрал години
от детския ни смях и приключения немирни...

image

Обичам тихо тук да се завръщам,
безмълвно моята Янтра да прегръщам  ...

image

За финал дошла е Ева пак с усмихнати очи, 
сред цветята нежни, скрита в своите мечти...
 
image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Като те гледам колко смело. . . си...
07.10.2019 21:10
Като те гледам колко смело...
сигурно си напръскала навсякъде за буболечки и гадинки. :))
цитирай
2. planinitenabulgaria - Толкова стойностен и красив постинг - с живот, с душа -
07.10.2019 21:23
рядко се появява вече в Блог. бг.
От мен - музикален поздрав с едно доста трудно произведеие:
https://www.youtube/watch?v=NYg29LMhzsI


цитирай
3. vesever - Заксън, какво да ти кажа, аз не пр...
07.10.2019 21:29
Заксън, какво да ти кажа, аз не пръскам, ала съм си неутрализирала средата против всякакви вредители, в и извън материята, само със силата на позитивната си енергия, всичко негативно правя да бяга далече - това прилагам откак съм тъдява, в моя си малък Рай...))
цитирай
4. vesever - Коста, благодаря ти! Сигурна ...
07.10.2019 21:33
Коста, благодаря ти!
Сигурна съм, че пътуването ти е било вълнуващо и зареждащо, с приятелите още си спомняме с мили чувства за Родопите и често си говорим как искаме пак да отидем.
Tъкмо си пуснах Шопен, благодаря ти, не ми е познато произведението, и пианистът е много виртуозен!
Поздрави!
цитирай
5. getmans1 - Късаш от забраненият плод. . . и аз ...
08.10.2019 00:09
Късаш от забраненият плод ... и аз искам да съм грешен :)))
цитирай
6. vesever - Радо, нахили ме от зарана, ала едва ...
08.10.2019 18:45
Радо, нахили ме от зарана , ала едва сега успявам да отговоря.
Имаме в изобилие от 'забранения' плод, едва успяваме да го оберем...раздавам на роднини, на приятели...така че, заповядай ))
цитирай
7. vesever - Извини, че чак сега намерих пост...
14.10.2019 07:01
анонимен написа:
Извини, че чак сега намерих постинга на Есенните ти Мигове Веси :-)
Как съпричастно ти съчувстваме на градинката само...!
Аз от опит установих че от ябълки зимно сладко трудно става. Но на шума в зимника оцеляват дълго, и зависи от сорта :-)
А толкова красива е градината на есен, и за наша равносметка веселае... и не знам защо наричат Есента Тъжна...
Поздрави на Янтра от мене, ако случайно тъгува за нещо :-)
А ... и на всички кучета и котки наоколо..
:-))))
Лекс


Лекси, благодаря ти!
И аз напоследък по - рядко успявам да влизам в блога, но събера ли снимки красотинки, си казвам, я да зарадвам приятелите )))
Ще предам поздравите, и на животинките, и на градинката ,. и на Янтра, има известна тъга от захлаждането след лятото, но красотата винаги е на лице...
Да сме живи и здрави и да й се радваме!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043104
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол