Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2018 11:55 - Сбогом от този Мене, на онази част от Вас. :-)
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3895 Коментари: 8 Гласове:
18

Последна промяна: 14.07.2018 08:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Тъкмо мислех да си върна добрата кондиция, и бях написал на ум един хумористичен постинг със старата ми идея „Разкажи истинска история“, защото откровения смях на истинския живот лекува всичко :-)… Разказваше се за микровълнова печка, контрольорка викинг, другия тротоар на мангала, пет лева и други герои :-) даже и с видео как разнообразно прекарват уикенда си софиянци в докторската градинка на площта на един голям селски двор :-)
   Да, но се отказах… реших че почти не остана кой приятел да разсмея в блога без да го изложа на хищническо порицание и опасността да се окажа освен всякакви различни вменености, но и пак Педераст… 

   И се замислих сериозно защо започнах да пиша в този блог под псевдонима 
LexParsy и да споделям “Лични дневници“ с мотото  „Сериозно, но и Откровено, Абстрактно и с Чувство за хумор“… Уж!
   Избрах псевдоним защото това е тази част от мене, която има нужда да открия и изследвам и споделя с други… тоест моето психологично бягство да търся една моя различност. Всъщност имам и други си същности, които познавам :-) и те са по-прагматично мисловно прозаични и с различни интереси в различни области, но с които съм по-наясно…
   Помедитирах,  и установих че май съм приключил с тази си мисия в този „блог“… и то с що годе добри равносметки и ползи за мене. Какви ли? 

   - научих се да описвам поетично и илюстровано идеите си и вдъхновените изблици и пътешествия на подсъзнанието ми, и на събеседниците си даже, преди да ги изложа прозаично, че и с малко хумор даже.
   - научих се да не обиждам с нарицателни и категорични дефиниции във второ лице събеседниците си, колкото и да са нагли… защото иначе другото ми аз няма никакви скрупули да го правя… (Вервай ми сестро Червеношапке… ). А вместо това се старах да припомням как би изглеждал човека в трето лице мн. число метафорично с поведението си, за да се погледне сам или от другите… (ако имат въображение разбира се).
   - научих се вместо да се обиждам даже да се замислям и описвам ала-поетично мнението си.
Особено се забавлявах с Юлка, примерно да я разкажа в псевдо-мръсната „Приказка за ЧервеноШапка…“ или да и разкажа и поетично и с разсъждения „Любов правихме, или секс?“, когато ме нарече Педераст за пръв път :-), или да опиша блоговите характери с идеи и на други „В дядо Блоговия двор“ и т.н.;
   - върнах си навика да си водя бележки като чета и сънувам… И като гледам месечните си файлове колко недовършени несподеленки има…Нищо де ще се насместят или си намерят пътя сами някъде :-);
   - научих и събрах достатъчно аналитичен и психологически материал за анализ и написване на бизнес идея и проект за един Нормален Блог, но само за Хора. А ако се намери инвеститор ще поканим всички изгонени и голяма част от оцелелите :-);

   - научих също че откровеното споделяне на интересни хора, привлича интереса не само на воайори, но и на спец-соц изследователи на човешки съдби че и на компютрите и телефоните им;
   - но и научих че простотията няма накъде да се развива, а само може да прелее и мирише. И странно как като се превъзбуди в дебилизма си реагира като се самопризнава, че и другите себеподобни издава. :-))) 

---------------------
   Добре де, като за последно ще разкажа за капката преляла от тази саксия в друга:
   Оня ден пак наивно се опитах да попитам категорично… защо тези които контролират пишещите, хищнически осмиват чужд коментар в чужд постинг.. с постния познат маниер и доводи от звуци на споделени изблици като „Бррр, изтръпвавам от тебе…“
и получих предаторски отговор:
        [predatorka]
        Кой си ти да опитваш да ми налагаш ред и дисциплина
        в свободната интернет среда
        където един такъв лузър като теб
        не си заплаща дори мастилото
        е затова ти намеквам няколко пъти:
        че имаш държание на  ляв долен..педал.

   Ама как да обясня, че не Аз, а етиката произтичаща от морала… а бе сложни неща…! А представям си само, аз камо ли всички блогъри да ти изсипят мастилото на обидите, клеветите които си написала… как и с какво ще се измиеш после :-) А и какво ли ще стори един амбициозен адвокат с публичните ти цитати в предоставеният ти „свободен“ форум за изява ? Питай твоя, ако смееш!

  После някаква пораснала глава на Змейката, казваща се MARMALADY в Личен коментар сподели: (Явно Тройната е заета с други контролни дейности…)
       [MARMALADY]
       абсолютно неадекватен невротик
       тук има няколко помпадура
       поне Трима от тях ме харесват...
       Аз поне съм жена:. за харесване..
       А теб мухльо... Кой те помпи...
       Защо не казваш... или ти харесва
       Затова ти казах че си жалък п****
   Подсети ме за виц Мармаладке, за жабата с Голяма Уста, дето и я съветвали да казва „конфитюююр“ за да изглежда малка. Но тя запомнила „мармалааад“. И така я кръстили :-)
   И се чудя… Абе тези, а и няколко други комбинации тип „Осери в едно“, ако предположим че не са едни и същи, то поне са с няк‘ъв еднакъв  звуко-епитетно асоциативен език и маниер, и обладани от няк‘ъв общ Егрегор който ги контролира, но са си и интересни да се самокоментират, с манията да са всеки ден на Първа, че и с по два постинга… 
   А може би пък него пък го контролира автора и поддържащите този т.нар. Блог. Че и така да зомбира и останалите блогъри защитавайки, съжалявайки и лекувайки мъченика си като при Столкхолмския синдром :-))) Че и даже като се оплаках за намеса и изтриване на коментари, откровено споделиха кой и как с благодарности, че и за назидание ми изтриха 3 коментара, но без брояча :-) 
   Алисааа, нищо не знаеш ти за Чудесата :-)
---------------------
   Но май вече целия този Купон ми се струва безинтересен за участие, а и неприятно натоварващ с доста повече негативни емоции от позитивните,. А и ми е вече скучно пак да обяснявам на многоликите че не съм „ляв долен жалък педал“ бе сестро… :-(
   Тъй че неща повече да споделям тук позитивно и душевно, защото ако е истина дългогодишната блого-мъдрост, че „блога е отражение на Живота“, и че приятелите си „тръгвали по тяхно желание“. Ами тогава по-разумно е да съзерцаваме и вдъхновяваме, а и прагматично изстрадвам
e  в Истинския Живот, и където деца и родители няма да „имат желание“ да избягат защото детската площадка е любимо място на всички психопати в квартала…
   Но ще се радвам да чета все още останалите страхотно и вдъхновено пишещи в блога хора и неподдаващи се на зомбирането му по свой си начин. 
   А останалите съжаляващи и лекуващи и лекувани от „Юлките“, заедно с авторите, модератори, помпидури, и наследници на програмата “
Blog.bg” блого-хакерчета… да се забавляват, докато не се превърнат в нейно копие…
   Хайде Чао-Бау…

   Еййй… чекай, чек‘ беее. къде тръгна? 
   А бе май му кипнаха спагетите и ще им прави соса…Страхотно го прави, да знаете… и каза че щял да сподели тайните му, ама друг път… Ама че и с клечки ги яде тъпака… китаец щял да става :-)
   А аз ще пия една бира и ще си измисля друга различност и име. Може да е някое горско :-) Абе тя Юлка все заплашва че щяла да ми издаде истинското име, че годините и други пикантии… Ама аз ще се маскирам… примерно на дърво, или ако пак ме познаят… на късчета небе между листата му ще се престоря. :-)
   Абе.. това от биричката ли е, или защото чакам да стане соса за спагети, че се сетих за един виц. За червейчето което като видяло чиния със спагети възкликнало „Скивай копеле - групов секс!“ А бе то също като многото Юлки с жертвите и в блога! :-)))

П.П. Чекай, че тоя пак нещо ми кряска от кухнята… 
- Аха…, разправя че не щял ник‘ви коментари, щото ги знаел наизуст… 
- Кви гащи бе? – Аха, за личните коментари имал железни гащи… и че ако му напомпате постинга ще го деактивира…
- Докато какво…? – Аха…, докато не привършели с масторбацията – вика…:-)
- Какви духчета пък се сети бе? – А бе иска да съм пуснел песен с горски духчета, че щял да репетира дърво, за да можело да си приказват…

   Лелееее, ще ми скъса нервите направо… Юлке права си сестрооо! Я си го взимай да си го лекуваш в блога! 
   Хайде чао-бао и от мене на... абе каква част им,имаше предвид тоя...?
И весела лятна жега там… Пийте Блог и се потете :-)))

П.П. и от децата… Радват се че вече няма като шофирам да им обяснявам, че съм видял кола на моста, и автобус на спирката, и пожарен кран… а те да викат – Абе тоя ще те блъсне беее, в какъв знак показващ се зад ъгъла гледаш…?









Гласувай:
20



1. lexparsy - Здравейте, казвам се Смехурко…
13.07.2018 11:22
   Ама вие да не мислите че само Тройната е многолика… и ние сме си цяла компания. Аз отговарям за чувството им за хумор, и все на мен си го изкарват…
   Та понеже му се вързах за посредник на Лекс, дето само философства досадника нахален, сега пък аз на топа на устата :-(
   Накратко… той не искал да се занимава с блога повече, щото безплатното мастило, било частна собственост и не му харесвало… Чек‘ пак да го питам… синтезирам… нещо от сорта че ухаело ту на купешко мастило, ту на хубава стара книга, ту на горски цветя… аха.. ама все било накапано от парфюм с теменужки, или от хищнически мускус, или от…. добре де лайна… уффф. И нямало да се занимава докато нямало качествен контрол, пък и не го интересувало… Да бе да… а той си прави палачинки в кухнята със Сладкоядко, а аз да му го мириша блога брат….
   А освен това… егати наглостта, да съм бил видял дали му пише в лични някой приятел, че ако съм си бил харесвал някой, да съм си щял да другарарувам с него… Ама мене ме е страх бе… ша ме намразят и мене, че и трябва да обяснявам колко смешно правим секс със Смехурка :-)))
   Добре де, ша видя к‘во му пише в личните :-()()
цитирай
2. lexparsy - Лично съобщение EMI1TS
13.07.2018 11:49
Смехурко съм...
Лелеее Лекс беше много трогнат... чак спря да яде палачинки да каже че много цени мнението и посланието ти, и така се надява да има Блог в който да сесрещат хилядите различни, уникални и вдъхновени хора и да пътешестват във вселените си…Леле… чак аз се размечтах… колко ли извънземни смехурковци може да срещна :-)))
И после с пълна уста каза нещо като... Този блог бил хубав пример за новия дето го насмислял...
emi1ts написа:
Написах този свой коментар и след това разбрах че си забранил коментарите.Все пак ако решиш и одобриш ти го копирам тук.Това не е само израз на подкрепа от моя страна но е и реално моето мнение на което държа.Рядко пиша коментари и само когато съм убедена че е важно да кажа това което мисля.Хубав ден ти пожелавам независимо от решението ти .Ето коментарът ми:
"Интересно умееш да пишеш и споделяш.Различен свят си от мен примерно и за това научвам и разбирам от теб друга,уникална гледна точка за реалността,за света.Подкрепям уникалността на всеки както и ти казваш вече няколко пъти ,стига да не пречи ,да не налага на останалите своите виждания и разбирания колкото и да си мисли че са правилни и верни.Всеки си има своите търсения и някои(включвам и себе си)са достатъчно упорити да желаят самостоятелно и без чужда намеса да откриват себе си ,другите,света.
Както ти е известно и към мен също има такова агресивно и меко казано грубо отношение от страна на Юлия и профилите и.Това ме наранява най-вероятно по подобен начин но приемам - това е нейния свят от който може да излезе само по свое желание когато успее да осъзнае ,че не е това начина да принуди другите да се съгласят с нейните разбирания и да се съгласят с нея колко разбира живота и е колко много е права.Не се получават така нещата.Всяко нещо с времето си и дали ще има развитие в живота й зависи най-вече от нея и способността да разбира хората ,механизмите на живота.Поне аз се стремя в моят живот и собствена реалност към това.Така че животът си продължава и всичко зависи от нас самите - колко и как решаваме да се "учим" но този процес е неминуем и най-сигурното нещо е че ще се променяме - някои със собствени избори други без.Просто животът си е учител за всички нас.Поздрави за стремежът към споделяне ,искреност ,да си полезен и лично от мен усетеното човеколюбие!С пожелание за чудесни, цветни юлски дни и все така с вдъхновение. Поздрави!

цитирай
3. lexparsy - Ето и едно лично съобщение от Веси
13.07.2018 12:08
Смехурко съм…
О Веси ние с тебе сме приятели вече… и благодаря че разбираш смешките ми, и че обичам да се хилим заедно…
А за хейтърите чек‘ да го питам… Аммм, каза
нещо за местоположението на тоалетната и… посоката на вятъра… абе не знам…
Благодарим за Клайдерман...
vesever написа:
Лекси, коментар
Разсмя ме )))
В смисъл, пишеш забавно.
Значи, ще ти кажа какво ми каза една приятелка за хейтърите:
Хейтърът е някой, който си мечтае тайно да бъде като теб.
Аз бих добавила, понеже нямат нужните качества, оплюват нормалните хора, опитвайки се да ги принизят, за да се почувстват те велики, ала всичко това е само в техните глави.
Ето примерно, стара и грозна и глупава жена завижда на млади и хубави и умни и си мисли, че плюейки ги, променя нещо, а единственото, което прави, е да се излага и показва собствената си простотия и нищета. Обаче слепота, брат, не вижда и няма как да види.
Но всеки си шета на акъла, дай пет и върви напред!
Поздрави!
На мен днес тубата ми пуска уникални изпълнения на Клайдерман...
ето https://www/watch?v=k_on7zgBPUA

цитирай
4. missana - Лекс, имам молба към теб, Приятелю.
17.07.2018 18:14
Не се занимавай с недостойни хора, които не заслужават да им отделяш никакво внимание. Просто си поствай нещата в блога. Ти имаш какво да кажеш и как да го кажеш. А онези, които не са проумели това, са просто чехълчета или зелени еуглени на ментално ниво.

Лека и спокойна вечер!
цитирай
5. lexparsy - Благодаря за съпричастието на настроението ми Младен
17.07.2018 23:48
missana написа:
Лекс, имам молба към теб, Приятелю.
Не се занимавай с недостойни хора, които не заслужават да им отделяш никакво внимание. Просто си поствай нещата в блога. Ти имаш какво да кажеш и как да го кажеш. А онези, които не са проумели това, са просто чехълчета или зелени еуглени на ментално ниво.
Лека и спокойна вечер!

   Ценя мнението ти и изгоних Смехурко за да ти отговоря лично :-)
   Виж, най-малкото се правя на интересен или пък детски слабохарактерен за да ме стряскат или повлияват прости и нагли хейтъри. Просто лично, в момента не мога да си позволя отрицателните емоции така преобладаващо да превишават положителните ми в този блог… Ами всеки си избира заведението в което да си прекарва времето като се развлича…
   Чек‘ че Смехурко иска да обяснявал нещо…
   - Да бе бай Младене, и аз тъй му викам, пиши си бе… То за мене си е голям купон винаги в тоя блог. Като голямо рокерско предизборно парти брат :-) А той не обичал да ходи в супермаркети и Молове защото се взема на сериозно и все иска да се филоснобства и вдъхнопоетира и изказва класиквалицицирано… или както е там… Все вика че съм го излагал като говоря, ама на мене всичко ми разбират като се затрудни в няква логоаритмия…
   А такъв Мол като блога нема бе бате… направо си е блогоМолско и благоТурско място за забава. Ами щото има една банда… абе за к‘ви чехълчета говориш… те са си големи умтатрузещи чехли брат, подковани като колхолзни лошади бе човек… и с умствен произход от неземлени еврогени… щото зелените еуглени са приятни създания бе Младен :-)))
   Та с тази банда е много весело бе… като видят някой по всезиращо интронравствен, се лепват за него, чекат да се заговори и… к‘ва меродия бе… то все едно са се стискали до последно, че да се акскажат натурално… Хехе… и всички се разбегват… а камерите на БлогоМола снимат брат… а охраната е заета да излъчва кадрите в ефира, щото е комбина с рекламодателите… А той се ядосва, а на мене ми е весело че ме дават на Първа, а и се събират още купонджии брат… Е неговите хора избягали, ама за к‘во само беее??? Той си е по-готин като се държи естествено :-)
   Лелееее Лекс взе да се дразни…Аз отивам да си изпразня смехура, че да се доизкаже…
   - Не може да му вземеш думата на Драги ми Смехурко… Ами аз ще си пиша, но за сега не ми се поства тука… не знам! То нали знаеш като се изтече мръсната вода, все ще се намери къде и как да стъпиш на чисто… Може би временно, може би с времето или на друго място или по друг начин.
   А иначе си чета и следя написаното от приятели и от многото интересни и надарени хора, все още споделящи в този блог. Но по-рядко и с плахи коментари. За да не дразня преялите, дето си нямат собствен кенеф :-) Последното не беше мое изречение :-)))
   Ами виждаш ли… то коментара си стана цял постинг. Може и така да си пиша тука :-)

   Благодаря пак за коментара Приятелю. Написаното от тебе винаги ме размисля, даже и по този начин. Знам че ти няма да спреш да пишеш и те поздравявам за това. Просто хората са Различни! Ако още имат право на това :-)
цитирай
6. missana - За жалост в тази страна творящите са подложени на постоянен тормоз.
19.07.2018 08:30
В този блог дори нещата стоят по-меко. Но за сайтовете дори не ми се говори. А ако излезеш на още по-високи места, ще те задуха такъв насрещен вятър, че ще те отвее напълно. Тези места са идеалната обител на т.нар. чучела. Те са бол. Буболечки, лесно самоорганизиращи се в облака на Станислав Лем. Лигави, лигави и лепнат - като медузите. Трябва да свикнеш с тази родна среда, Лекс. Пишещият е живоно отдавна прогонено от Едем!
цитирай
7. zax - Нямаш си идея какви са сладури като ...
22.07.2018 17:59
Нямаш си идея какви са сладури като ги опознаеш.
:)
цитирай
8. lexparsy - Нямаш си идея какви са сладури като ...
04.08.2018 22:05
zax написа:
Нямаш си идея какви са сладури като ги опознаеш.
:)

Здрасти Закси :-)
Смехурко съм... Глеам че тоя несериозник не ти е отговорил, и нали съм нахално копеле дето още не го е насмел, му погледнах в записките к‘во е писал…
Аз само цитирам бе… немам нищо общо брат…
...
О пороци демонични,
От змийска похот породени,
Ту герои сте епични,
Ту самодиви тъй засмени.

Някой беше казал, а повече го бяха цитирали… нещо от сорта…
Че пороците си ги мразим,
ама само докато свикнем с тях,
а после си ги гушкаме защото сме самотни,
и накрая така си ги обичаме брат …
че сме готови да у мрем да ги си задържим миличките любими…
абе нещо като Юлка от Глог.бг :-)))
...

Чао и доСпукМехурски поздрави от мене :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359726
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372