Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2017 16:45 - Из „СПОДЕЛЕНИ МИСЛИ“ 1
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 448 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 07.12.2017 06:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
от „За Мен“ (нередактирано)

Крачките ми стъпват
в стъпките на някой.
Някой мислите ми е изрекъл
и предсказал е мечтите ми.

Кой мечтае с мой‘те мисли ?
Кой си мисли да прекрачи ?

Някой гледа през очите ми !!!

      ***      

Каква е разликата между мен и тревата ?
Че аз съм щедър, а тя е много.

Каква е разликата между мен и небето ?
Че аз съм възвишен, а то е високо.
Каква е разликата между мен и морето ?

Че аз съм искрен, а то е дълбоко. 
Каква е разликата между мен и вятъра ?

Че аз съм умен, а той е пронизващ.

А бе… защо ми се смеят ?
С какво ли си приличаме със самобръсначката ?
Имам нужда да се избръсна.

        ***      
Слушам си часовника, 
когато бързам,
Гледам чуждите, 

когато закъснявам.
Отмервам ритъма на мой‘та песен,
когато подранил съм.

И щастлив съм !

        ***      
Сам ги търсих, приятелите си неверни,

сам поисках всичко в миг да ми приляга,

сам принцеси в сънищата си приспах.

Но, готов съм сам нощта да пребудувам

и с изгрева да ‘почна отначало.

        ***      

Сън сънувах на събуждане,

но с очи закрити бях,

И получих миг разбиране,
ама не съвсем разбрах.
Търсих го за миг от мигване,
но и този миг проспах.
От съня си дет’ сънувах,

само мисли пак разбрах.

        ***        

Питам се,
туй дето знам, но не споделям.
Разказвам туй,
‘дет’  не знам, но чувствам.
Рано утре
припомни ми. К’во ти казах !

        ***      

В кафеварката  ще сложа сънища.
Ще ги изпия бавно
със цигара,
След угарката
във празната кутията
Прозореца отварям, проветрих съня си.

        ***      

Измисли си Слънце,
      в Утрото ти да те гали.
Нарисувай облак,
     
та във Лято да вали те.

А и цвете посади си,
     да изчака свой’та Пролет
А на Есен…
     Сняг натрупвай
            та тревата да опази.

        ***        

Вятъра обрули 
есенни листа.
Тези мисли 
няма да ме сещат.
Нека се извие буря.
--- The wind hath down
The autumn leafs

This things
will not remind me ever.
Let’s the storm to come.

        ***       

Закрещи Го, всичко Болно
И сложи го Там,
да Спи.
После в Камък превърни го

и в Реката го хвърли.
И задръж дъха си

и легни в тревата.

Дишай..
Ти Си !
 

 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364270
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375