Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01 22:05 - ОБРАЗОВАТЕЛНА "ПРОГРАМА" НА ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА
Автор: lexparsy Категория: История   
Прочетен: 5548 Коментари: 18 Гласове:
-7

Последна промяна: 22.01 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Ако попитате Мечо Пух дали е Честен, ще каже "Да, когато съм честен!"   
   Искам да разбера манталитета на помпидурите и хейтърите и как "мислят" ако....? И дали им е Присъщо... или Платено! 
   Преди три дни се опитах да споделя от по-обзорна визия, и да Ви подсетя за състоянието на Историята, и не само нашата.   
   Докато наистина интелигентните хора са заети да спорят за дребни факти относно..., с които да се доказват помежду си, вменената "История" продължава да си ТЕЧЕ в пълна сила в дълбокото си Старо Русло, не само за нас, но и за Поколенията ни.
   Ами знаете ли на мене колко ми пука че бях оплют обиден и вменен със странни епитети.. Ама напротив... беше полезен съвета на "интелигент" да посъветва да се  "изкажа пред Министерството", че да разбера, колко съм ТЪП... 
Сам ли да отида "приятел" , че да защитим Децата Ни от зомбиране???
  Понеже е по-модерно да се цитира, вместо да се изказва мнение, ще бъда актуален!
   
Статия на Анко Иванов – доктор по философия - Bulgarian Times 21.01.2018
Оплюйте Господина... Тук... аз само цитирам и съм невинен...

image
ОБРАЗОВАТЕЛНА МАНИПУЛАЦИЯ НА ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА 

Тези дни духовете в българското общество са разбунени по много поводи: Истанбулската конвенция; Европредседателство; „успехите“ на МВР в разкриването на убийствата и т.н. Но има нещо, което дълбоко засяга не само настоящето, а и националната памет, националното достойнство, бъдещето на нацията и в крайна сметка – истината. А това значимо нещо е съдържанието на учебната програма по история на България за X клас на средните училища. От обективността на преподаваните и усвояваните исторически знания в крайна сметка зависи какво младо поколение ще се формира и каква съдба ще има България.

Историята е част от живота на всяка нация.
В нея има различни периоди и с различни оценки и то винаги формирани от различни предварителни нагласи, от камбанарията не само на фактите, но и на личните идейни убеждения, предразсъдъци и парично подплатени позиции на историците и политиците. Няма как когато си сложил определен цвят на очилата, с които чешеш историята, да не получиш и съответния оцветен резултат. Явно авторите на програмата са взели на въоръжение антикомунистическите неолиберални очила. В крайна сметка се е изгубила истината. А още в древността циркулира словото: „Платон ми е скъп, но истината ми е по-скъпа“. А как най-често българския народ разбира и нарича неистината? Дали по-точната дума не е лъжа?

След декларацията на парламентарната група на БСП в Народното събрание на телевизионните екрани се появиха трима матросовци в яростна защита на недоносчето, наречено Програма  по история на България за 10 клас. Особено яростен бе министърът. От позицията „Държавата, това съм аз“ (L’etat, c’est moi), т.е. аз като олицетворението на държавата ви казвам, че „Утвърдените учебни програми по история за X клас няма да бъдат отменени“. А уж сме демократично общество и главната опозиционна сила показва недостатъци на тази програма! Няма значение. Ние,  герберастите си знаем кой ни е поръчал да деформираме българската история и ние си изпълняваме неговата заръка. Или пък ние сме върли противници на комунистите и поддръжници на фашистите и хомосексуалистите (Луков марш, манифестациите на обратните  и пр.) и ще си прокараме нашето. Властта е наша и ще правим каквото си искаме! А демокрацията кучета я яли.

Обществената обстановката бе разбунена от неадекватното разглеждане на историческите периоди, особено след Първата и до края на Втората световна война и след Втората световна война и до 1989 г.
И това е очаквано. Историците както и журналистите, обикновено вървят след победителите и поръчителите. Изключения винаги има. Това неадекватно разглеждане е заложено още с поръчката от МОН. От това на кого ще поръчаш Програмата и какво задание ще му дадеш, се получава и определен резултат. Тъй нареченото публично обсъждане е параван на демокрацията, тъй като няма през последните 25 години случай, в който МОН да се е вслушал или поне внимателно да е разгледал направените предложения, независимо по кой документ и от кого са направени. Не може да поръчаш неща на хората финансово и материално осигурявани и подпомагани от САЩ или „обществени“ американски фондове, уж „независими“ американски университети и да не се получи заложена в основата на проамериканската позиция. Който плаща, той поръчва музиката. И да видим каква е поръчаната и вероятно добре соросоидно платена музика.

На първо място това е неолибералната англосаксонска идейна основа на учебните програми
по История за IX  и за X клас. Още след края на Втората световна война САЩ възприемат курса за окепазяване на всичко свързано сък Съветския съюз и приравняване на фашизма и социализма, определян от тях като комунизъм. Макар че пълното име на държавата е Съюз на Съветските Социалистически Републики (СССР), т.е. социализъм, а не комунизъм. В Съветския съюз и в източноевропейските държави не е имало комунизъм, а социалистическо общество с приоритетно място на решаване на социалните проблеми и издигане на жизненото равнище.  Този американски курс на отъждествяване на фашизъм и социализъм (пардон, по американски табиет, наричан комунизъм) продължава и до сега. Тази американска политическа идеология е възприета на „въоръжение“ от поне двамата публично обявили се поименно автори на учебната програма за 10 клас – доц. Лъчезар Стоянов от Нов български университет и проф. Келбечева. Доц. Стоянов поддържа идеологическата максима на американците, че „комунизмът бил отклонение от нормалното развитие на държавата, оценявал се като фашизма и националсоциализма“.  По думите на министър Вълчев „Понятието (фашизъм – б.м.) е заложено в програмата за IX клас заедно с други като болшевизъм и националсоциализъм.“ Да действително в програмата за IX клас в една група са поставени понятията: болшевизъм; националсоциализъм; фашизъм; диктатура;  авторитаризъм;  франкизъм. А учениците трябва да попълват „таблица по зададени показатели на основни характеристики на болшевизма, фашизма, националсоциализма.“ А защо ги няма в изискванията за попълване на такава таблица и характеристиките на колониализма, сегрегацията (срещу какво се бори Мартин Лутър Кинг?), апартейда, ислямския фундаментализъм (по-просто ислямизъм), олигархизъм? Акцентът е поставен само върху три политически режими, характерни за XX век за Европа. Само че фашизмът е разглеждан не като общо (родово) политическо явление, а чрез видовите понятия, разкриващи националните специфики на отделните разновидности на фашизма – италиански (разбиран в тясното значение на фашизъм), немски (националсоциализъм), испански (фалангизъм, франкизъм).
И тази проамериканска политическа позиция не била политизиране ли? Не била идеологизиране ли? А защо министър Вълчев пропуска да каже, че в 9 клас никъде на става дума за специфичната японска и българска разновидност на фашизма – монархофашизъм. Но в 10 клас, чрез заглавията на темите се въвежда нов термин „тоталитарен режим“. В 9 клас, когато се определят термините  и разновидностите на фашизма никъде не става дума за тоталитаризъм, който в програмата се разглежда само като умение да се обяснява „появата на тоталитарни режими“. Да се обяснява, появата, но не да се разглежда тоталитарната същност на фашистките (в широк смисъл на думата) режими в страните от „Тристранния пакт“.

По същество се премълчава крайният тоталитаризъм, когато във фашистките държави има абсолютно пълна (тотална) еднолична кървава власт каквато е тази в Германия, Япония, Италия и каквито са тази на Хорти в Унгария, Антонеску в Румъния и на Борис III в България, на усташите и др.. Тази тоталитарна същност на фашизма е изчезнала от учебните програми. Министър Вълчев вероятно поради своята професионална компетентност трудно се ориентира в тази материя, но тогава не би трябвало да играе ролята на Александър Матросов и да се превръща в защитник на извращаващите историческата истина учебни програми.   

На второ място истина е, че учениците няма да изучават фашизъм като господстваща идеология и режим в България
. Независимо от обратното мнение на министъра: „Твърденията, че учениците няма да изучават фашизъм, не е истина.“ А сега да видим фактите в програмите по история за 9 и за 10 клас.  В 9 клас в тема 6, в подтемите са заложени: фашизмът в Италия; националсоциализмът в Германия; България между двете световни войни (т.е. няма фашизъм); Гражданската война в Испания; международни отношения в навечерието на войната; Втората световна война;  участието на България във Втората световна война. А за формираните знания, умения и отношения на учениците са предвидени обясняване на избора и действията на България във войната, спасяването на българските евреи (а от кого и от какво са спасявани?), примери за легална и нелегална съпротива и участие в победата над хитлеристка Германия. Никъде не става дума за българския фашизъм, неговата същност и прояви, на коя страна е застанала България (хитлеристкият пакт: Германия, Италия, Унгария, Румъния, България, Словакия и Хърватия). В 10 клас картината е подобна. В тема 7 са предвидени подтемите: България през 20-те години на XX век (т.е. няма фашизъм); България през 30-те години на XX век (пак няма фашизъм); България в годините на Втората световна война (пак няма понятието фашизъм). А в уменията са заложени: „дава примери за вътрешнополитически конфликти и противопоставяния през 20-те – 30-те години на XX век; представя основни тенденции на българския политически живот между двете световни войни; обяснява използването на превратите в политическия живот; обяснява избора и действията на България по време на Втората световна война.  Къде е тук българският фашизъм (спецификата на монархофашизма)? Къде е фашисткият закон за защита на държавата? Къде са депортираните евреи (само от София над 20 000)? Къде са еврейските трудови общежития (лагери край Сомовит, Плевен, Кресна и др.)? Къде са избитите деца антифашисти? И т.н. и т.н. Къде е прякото участие на България във войната срещу Съветския съюз с изпращаните в Германия огромни количества руди, храни, кожи, дори дървени къщички за Източния фронт и т.н., използването на черноморските пристанища, лечението на немските войници в България и т.н.. А кой и защо обяви война на САЩ и Великобритания? А защо няма нищо за отрязаните глави по мегданите и плащаните суми за всеки убит партизанин и ятак? Фашисткият („белият терор“, „кръволокът Цанков“ и т.н.) са прикрити със смокиновото листо „вътрешнополитически конфликти и противопоставяния“.
На трето място са използваните методи за манипулиране на знанията по история. На пръв поглед всичко е нормално. Както казва министърът, програмата – видите ли, била „балансирана. Съдържа факти, а не оценки.“ Ех, фактите са упорито нещо. Но всеки факт може да бъде изваден от контекста на цялото и манипулиран от определена идейна позиция. Фактите могат да бъдат единични или съвкупност от взаимно свързани и съотносими факти.  Историческата коректност изисква  от цялата съвкупност да се прави обща оценка за историческите събития, епохи и ситуации. Отделните факти, използвано от авторите американофили не разкриват истинската цялостна картина на историческите събития, на епохата. Отделният факт е със стойност само за себе си, колкото и на някои да им се струва определящ. Без връзка с другите факти, той може да е просто изключение от общата политическа ситуация. И нещо по-важно – да бъде тълкуван само от една страна, без оценка на последствията от дадено действие (факт). А и всеки факт следва да бъде тълкуван не със сегашна дата, а спрямо конкретната историческа обстановка на момента, в който той се е случил.

 

Освен избирателното подбиране на отделни факти се използва и друг метод за манипулиране на учащите се. Това е премълчаването на важни исторически факти и събития. Все едно че те не са се случили. Например, искането на Гърция при сключването на Парижкия мирен договор да и бъдат дадени български територии, искания подкрепени от САЩ, Великобритания, Нова Зеландия, Канада, Австралия, но отхвърлени благодарение на комунистите Димитров, Коларов, Сталин, Молотов и т.н. Те спасиха България от териториално ограбване, но за това в учебниците и от фулбрайтовите автори се мълчи. Особено впечатляващо е премълчаването на социалните достижения на социализма. За този период е само подтемата „Икономически промени в селото и града“.

На четвърто място е използването на различен критерий и различен подход за оценка на историческите събития и факти. Например, в тема 8 за България след Втората световна война е записано „България в съветската сфера на влияние“. Този термин „сфера“ е използван само за социалистическия период. Няма го за други периоди. Ако бе използван еднакъв подход би имало подтеми като: България под руската сфера влияние след Освобождението; България в германската сфера на влияние преди и по време на Първата световна война; България във фашистката (германо-италианска) сфера на влияние преди и по време на Втората световна война; България в американската сфера на влияние в края на XX и началото на XXI век (за първи път в България има чуждестранни военни бази) с принизен национален суверенитет (европейските закони имат приоритет пред националните български закони). А за формирането на уменията на учениците в програмата е записано изискването ученикът да „дава примери за зависимостта на българската външна политика от СССР“. А кога българската външна политика не е била зависима от чужди държави – от Русия, от Турция, от Австро-Унгария, от Германия, от Съветския съюз, от САЩ и НАТО, от Европейския съюз и предимно от съвременна Германия? А нима сега външната политика на Борисов-3 не е зависима от САЩ, Меркел и Ердоган? По време на Третата българска държава България винаги е била в някаква сфера на влияние. Акцентът само върху „съветската сфера“ е идеологически и актуално политически обусловен, той е комунистофобски и проамерикански по своята същност.  По подобен начин стои и въпросът за въведеният термин „съветизация“. А защо няма терминът „германизация“ преди и по време на Втората световна война. Прочетете протоколите на Народното събрание от 1938 до 1944 г. и ще разберете за какво става дума. Но такъв е и случаят с термина (понятието) „американизация“ след 1989 г., американизация във всичко, дори в масовата култура, изкуство, празници, хепи бърдей  и т.н.

Подобен е и случаят с употребата на понятията „авторитарна държава“ и „тоталитарна държава“. Те не са записани като отделни понятия за 9 и 10 клас, но са въведени в употреба в подтемите на уроците и в изискванията за умения и отношения на учениците. И са свързани само със социалистическия период. Нима в историята на България не е имало и други авторитарни и тоталитарни режими на управление? А сегашният режим на управление на България не е ли авторитарен? Бай Тошо ряпа да яде в сравнение с Борисов. Него го показваха по телевизорите не повече от два –три пъти в седмицата. А днес Борисов го показват по десетина пъти ежедневно по всякакви телевизии и сайтове. Нима сега ГЕРБ не решават каквото им каже Борисов? Дори си сменят решенията по два пъти на ден, в зависимост от промяната на мненията на Борисов.   

На пето място чрез учебните програми се внушава на учениците, че всичко сътворено от техните деди е лошо и че на разказите на баби и дядовци не трябва да се вярва понеже социализмът е бил фашизъм и е най-лошото нещо на света.  По такъв начин трябва се изтрият от националната памет предимствата на социализма пред сегашния мутроолигархически капитализъм в България.

Какво се казва  чрез учебния материал, предопределен от програмата, на учениците за социализма? И ето краткото изброяване за историята на България през социалистическия период: България е в съветската сфера; тя е тоталитарна държава; в нея има култ към личността; има „Възродителен процес“ и десидентство. Вярното е, че в държавата имаше господство на една партия, че имаше ограничена свобода на словото и критиката на властта, че бе проведен грешният възродителен процес. Но се премълчава че преди това в новата история на България имаше четири други подобни възродителни процеса, правени от други правителства. Премълчава се, че в България имаше турски тероризъм (Буново, Пловдив, Варна). Лъжовно е твърдението за десидентство в България. Повечето от т. нар. „десиденти“ бяха членове на партията и дори сътрудници на държавна сигурност.

По-важното е, че чрез програмата се премълчава главното, социално-икономическото развитие и равнището на живот на българите през социалистическия период.  Но да се опитаме да припомним на американофилските автори на учебната програма. Отечественофронтовската власт пое управлението на една изостанала, бедна земеделска страна с примитивно земеделие основано на животинската тяга и мотиката, ограбена от германските националсоциалисти (73 млрд. райхсмарки немски дълг, т.е. около 10-12 млрд. долара), без изградена пътна мрежа, без електрификация и единна енергийна мрежа. През социалистическия период страната бе индустриализирана, създадена мощна производствена база на енергетиката, химическата промишленост, металургията, консервната промишленост, машиностроенето, морски рекреативен туризъм и т.н. Малка България бе на трето място в света по производство на електрокари и мотокари, на второ място в Европа по производство и търговия с цветя, на трето място по тютюн и цигари и т.н. По икономическо развитие в края на социалистическия период България бе на 27 място в света, а само в социалистическия лагер бе изпреварвана само от ГДР и Чехословакия.

При социализма в социалната сфера настъпи коренна промяна. Почти всяко семейство имаше собствено жилище, изграден бе огромен жилищен фонд, предимно в градовете и хората преминаха масово от типичния селски към съвременния градски бит. Имаше много голяма сигурност. Убийствата, грабежите, изнасилванията на възрастни жени бяха изключения. Нямаше организирана престъпност, рекетьори, мутри, олигарси, проституция. Наркоманията бе сведена до минимум. В България всеки, който искаше да се труди му се намираше работа. По улиците на градовете нямаше просяци, нямаше ровещи в кофите за боклук, нямаше безработни (макар че имаше търтеи, мамини синчета и таткови щерки), нямаше самоубийства заради нищета и бедност и т.н. Във всички по-значими предприятия, фабрики, заводи, институти и т.н. имаше евтино качествено работническо хранене твърде често осигуряващо дори храна в вкъщи. Имаше лекари и зъболекари в по-големите стопански звена, имаше почивни станции на морето и планината, където на безценица почиваха семействата на работещите в тях. Повечето семейства почиваха обикновено по два пъти в годината – на море и на планина. Хората имаха доходи и пари. Нарастването на доходите изпреварваше предлагането на стоки и услуги и поради това имаше определен дефицит, предимно на вносни маркови стоки от типа на уиски, джин, маркови западни автомобили и джипове, маркови облекла.  В страната имаше масово качествено образование, едно от най-добрите в света и в Европа. Независимо от идеологическите канони, българската култура се развиваше и завоюва значим авторитет в Европа и в света. Имаше действително безплатно здравеопазване, близко до хората където живеят и работят. И много още други неща, които сега високоплатени наемни соросоидни журналисти, социолози, политолози и други наричат носталгия по социализма. Не, това не е някаква измислена носталгия, а реален качествен скок в жизненото равнище на българите. И именно с това е привлекателен социализма за хората. И поради това неолибералите правят всичко възможно това знание да не достигне до младите хора. И ако това не е политизиране и идеологизиране, здраве му кажи?!

21.01.2018 г.

Автор: Анко Иванов – доктор по философия

Източник: Политкомент




Гласувай:
10
17



1. schumpov - Аз съм държал изпити по история на ...
21.01 22:15
Аз съм държал изпити по история на КПСС и БКП, може би затова не понасям всичко свързано с тях.
цитирай
2. lexparsy - Критерия на блогърите за обективна оценка!!!
21.01 22:19
Аз лично имам практика да чета бързо... Има си техника... Ама не разбрах как за ~30 сек. се получиха 2 отрицателни гласа...
Хайде отворете предишния ми постинг и се намерете...
П.П. Добавих:
Ку-кумяу, Та-Куку, Ти-маууу,
от скучен интерес чета ви първа,
     съм кукумявка,
          да ви накукумякам ми отърва!
цитирай
3. lexparsy - И аз....
21.01 22:25
schumpov написа:
Аз съм държал изпити по история на КПСС и БКП, може би затова не понасям всичко свързано с тях.

Съчувствам schumpov дано това не Ви е наранило фатално...
Ами смятах че май трябва да съм 20-ти клас на документи:-))) не съм ги броил изпитите и по какво...но не съм Горд с това и после още толкова трябваше да се питам и чета че да се коригирам и да гледам света актуално... и достойно...
П.П. хехе, уточнявам schumpov че записах второ висше след като прекъснах, 'щото преподавателя по политикономия не ми даваше да задавам въпроси и стигнахме до бой :-)))
тъй че споко, не съм комунист.... ама не съм и "демократ", според евродефиницията...
цитирай
4. bumerang - ...
21.01 23:45
"Във времена на глобална измама да казваш истината е революционен акт." Казал Оруел и написал истината "1984". Какво ли би казал, ако бе прочел тази истина? И защо ли авторът е пропуснал обратната страна на монетата, която отразява стойността й? Защото днес е родено от вчера и бременно с утре, нали.
цитирай
5. lexparsy - Възхищавам се на смислното и кратко изказване umerang
22.01 00:37
bumerang написа:
"Във времена на глобална измама да казваш истината е революционен акт." Казал Оруел и написал истината "1984". Какво ли би казал, ако бе прочел тази истина? И защо ли авторът е пропуснал обратната страна на монетата, която отразява стойността й? Защото днес е родено от вчера и бременно с утре, нали.

Възхищавам се на смислното и кратко изказване bumerang, искрени комплименти!

Относно Виждането на "Обратната страна на Монетата", това определено много ни помага за определяне мястото ни в Дефинирания Дуалистичен Мир. и откогато примера, критерия и стимула за това лежи в джоба ни...
Но спомням си, философите винаги са идентифицирали Истината с центъра на Кръга, или с глупака в колодата карти ако щеш...а не с Дуализма на визията ни... дано да направят монети с еднакви страни че да им викаме "чиста монета":-)))
bumerang написа:
...Защото днес е родено от вчера и бременно с утре, нали...

Ами направо Гениална фраза, ако е цитат моля кажи от кой, Моля....
Ами точно в това се крие разковничето bumerang...защото ако нямаме Спомени (които са изтрити) и История... нямаме бъдеще!!!
А думата "Бременни" е нашето Обричане, Нарочно, тенденциозно и безпрекословно с фалшиви Спомени, Минало и История...
цитирай
6. bumerang - ...
22.01 00:59
Не си спомням да съм чела тази фраза някъде, но тя е толкова логична, че би било невероятно и някой друг да не мисли по този начин.
А относно науката история имам свое мнение за истината в нея и нейното значение и намирам вярна мисълта на Чърчил "Който живее взрян в миналото и днешното, изпуска бъдещето."
цитирай
7. lexparsy - Обикновено всички "мисли" са цитирани...
22.01 01:16
bumerang написа:
Не си спомням да съм чела тази фраза някъде, но тя е толкова логична, че би било невероятно и някой друг да не мисли по този начин.
А относно науката история имам свое мнение за истината в нея и нейното значение и намирам вярна мисълта на Чърчил "Който живее взрян в миналото и днешното, изпуска бъдещето."


Обикновено всички "мисли" са цитирани, защото всичко е повтаряемо фрактално и се различаваме по смислянето им...
Споделям мисълта на Чърчил и дано не е херметична за Тези, които още определят морала, мисленето, културата, политиката и т.н. НИ.. :-)

цитирай
8. bezistena - Браво! Такава информация си з...
22.01 06:11
Браво!
Такава информация си заслужава помпажа!
цитирай
9. getmans1 - Даа, за всичко са виновни америк...
22.01 09:42
Даа, за всичко са виновни американците и преди, и сега, и за в бъдеще!
цитирай
10. blackocean - Комуноидите реват кански срещу ...
22.01 11:21
Комуноидите реват кански срещу новата програма по история.Една от авторките се оплака, че не са приели да има термин "съветска окупация".
Най после учениците ще учат истината за червения фашизъм.

И още.Помпадурите много се забавляват с теб, като те помпят и ти слагат минуси.
Отива ти да стърчиш като кол с набучени минуси.
Рядко досаден си.
Подозирам, че и имитация ще ти спретнат.
цитирай
11. lexparsy - Благодаря за информацията blackocean
22.01 11:46
blackocean написа:
Комуноидите реват кански срещу новата програма по история.Една от авторките се оплака, че не са приели да има термин "съветска окупация".
Най после учениците ще учат истината за червения фашизъм.

И още.Помпадурите много се забавляват с теб, като те помпят и ти слагат минуси.
Отива ти да стърчиш като кол с набучени минуси.
Рядко досаден си.
Подозирам, че и имитация ще ти спретнат.


Благодаря за Предсказанията и вменената ми характеристика blackocean
Показателно че и смешно :-)
Май с този маниер от стотици години интерпретираме и Историята, закоято все пак иде реч...
Хе-хе ами отрицателните оценки тъй бързо и смислено генерирани коментирах по-горе (2), ако са показателни за Вас, че тъй съветвате и други да съобразяват...
цитирай
12. lexparsy - К'вот си Нарекохте си го Пожелавайте Другъде!
22.01 14:06
Иска ми се да защитя Принципа, за който се борят отдавна много блогъри а именно
Да не се коментират постинги извън темата му и особено с лични и обидни нападки!!!
Доводите са прекалено прости за хора с извратен морал и разбирания...трябва да се обяснява по детски....
Ами все едно някой да има повод да си покани гости за дебат или споделяне,
а ти да влезеш в дома му и да обясняваш на хората, за какво са се събрали и че са малоумни че и свои интерпретации за дебата да налагаш, че и обидно да им вменяваш някакви качества и т.н. и т.н......
ами' не знам беее това май никога не е било допустимо в историята на човешкия социален живот....
не можах да поканя Хора, с които да споделим Темата....
Гнус ги е...
К'вот си нарекохте си го Пожелавайте Другъде!, и аборигенката ще Ви помогне :-)))

За това в 15 ч. ще деактивирам постинга... ако не влезе някой за дебат по Темата...
защото има толкова хубави статии за четене, ама няма кой от споделящите ги да ги напомпи че да си....
цитирай
13. bezistena - Под краткия пост във Фейса на Chap ...
22.01 14:23
Под краткия пост във Фейса на Chap Chaprazov :
https://www/permalink?story_fbid=753996658117511&id=100005215515430&comment_id=754925724691271&notif_id=1516519855872656&notif_t=feedback_reaction_generic

"Това е Евелина Келбечева , историчка и професорка в Американския университет. Тя е много горда с измененията които са направени и правилната история която ще учат децата ни в училище , благодарение на нея. Ако нещо не ви харесва историята обърнете се към нея."

коментирахме:

Виж ма, родопредателко, колко черно – енергетична изгаряща заслужена ненавист си акумулирала и генерирала у свръхфеноменните високо интлектуални Българи – бедна ти е фантазията, родоизменнице (ако въобще си от Българския етнос), каква скръб и смъртно – лъчева прокоба си си натворила с престъплението си върху твоята и кармата на невинните ти родственици!
Не ти се вярва ли?
Влез в нашия блог http://bezistena с повече от 1000 статии по тази и велика, и страшна сакрална тематика и ще ти се смръзне сапола, нещастница мерзка!
Дали ще можеш да проумееш какво ще ти натвори на биоенергетиката това презрение и омраза на феноменните Българи – всепризнати световни психотронници и екстрасенси и био – енергетици!

––––––––––––––––––––––––––
В доказателство на нашата обективност и безпристрастност декларираме че всички в нашия екип преди 28 години бяхме върли седесари и пишман – антикомунисти на високи регионални и национални организационни и институционални постове на СДС, Подкрепа и Промяна (но съхранили чисти ръцете и Душите си!) , повярвали наивно и искрено в перфидната лъжа за розовата парадна американска и западна демокрация, с която ни вкараха в пъкъла юдео – ционистите и като ни разделиха на сини, червени, жълти и пембени и насъскаха един срещу друг, ни разкатаха мамицата на държавата и на Българите със злодейския си адов юдейски план, от който подробностите по плана Ран – Ът са малка несъществена безобидна частица!

Сега озлочестени и покаяни, но вече просветени, сме невъзвратимо и за винаги в абсолютно тоталитарната партия на Абсолютните Монарси !

Абсолютните Монарси и Властелини и Господари на световете Българските Богове Демиурзи Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Майка Диана, познати от последните им новоепохални аватарни проявления преди 2000 години пред Българите в Тракия като Исус Христос и Мария Магдалена, Родоначалниците на новоепохалната генерация на феноменния Български Божествен жречески род Дуло, Които ви просвещават в нашия блог с повече от 1000 пространни екранизирани монографични статии по светоустройствените космогонни теми и със скритата свещена история на Българите – техният Божествен феноменен народ!

Каним ви за просвещение, насърчение и абсолютна тотална защита и закрила в Тяхната партия, в която скоро време всички на Земята щат – не щат, ще членуват и се подчиняват безусловна и безалтернативно!
цитирай
14. lexparsy - Ами наистина ме е Срам
22.01 14:37
Ами наистина ме е Срам, защото и децата може и да искат да прочетат и да се изкажат за Образованието си... а вместо това да четат малоумни лични нападки, доста НеОбразователни...
Може пък и май ще се светнат Кои и Как им пише Историята... Вярвам не са толкова тъпи като Нас ...
А даже и дъщеря ми Ни се смя и ни измисли Герои от БлогоДвора :-)))
цитирай
15. lexparsy - 13: bezistena
22.01 14:51
Благодаря, за коментара (най накрая по темата)
На мене ми беше полезно да прочета!
И извини, но не се стърпявам да споделя, че май тези, които Провиждат Истините за Историята просто не им е присъщо да използват обидни думи и класификации... според мене им пречи на чистотата на Виждането...
А и обратното... ако Ви е лесно да го интерпретирате :-)))
цитирай
16. bezistena - И ние благодарим, Приятелю!
22.01 17:23
Намерихме още един съхранен читав потомък на Исус и Мария Магдалена от Техния феноменен жречески род Дуло!
Честито!
Бъди жив и здрав,Благославяме те и давай заедно с нас!
цитирай
17. lexparsy - Оставих само коментарите, които имат някаква връзка с темата на постинга!
22.01 17:49
Мисля че е коректно човек да си почисти след като е изтърпял да му влязат в стаята по непристоен начин и са изцапали....

Позволих си да оставя само моите доводи да го направя без да цитирам личности с обидни и непристойни нападки...
Все пак ме е срам... заради тях...
цитирай
18. nedovolen - Благодарение
23.01 13:14
на учените светът върви към сигурна смърт. Това се отнася и за "учените" по история. Целенасочено се крие не само българската, но и световната история, която си е чисто българска. Хубавото е, че няма да продължава дълго.
С Господ напред, със здраве и късмет, приятел. И хич да не ти пука! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 115615
Постинги: 132
Коментари: 787
Гласове: 735
Архив
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031