Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2018 12:51 - Коментар на постингите относно "Историята" и "Човеците и Мишоците"
Автор: lexparsy Категория: История   
Прочетен: 6902 Коментари: 43 Гласове:
10

Последна промяна: 19.01.2018 16:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Драги блогъри, "Историята" е достатъчно и тенденциозно нацапана, и заслужава сериозно и безпристрасно почистване, от негнусливи люде, а не още да я акаме с непристойни лични нападки, та и кой и как и дали и какво знае...
     Амиии, как да обясня... както казваме на децата че едно птиче ни е казало, така на някои Хора, духчетата на други им кацат и разказват... неща, дето и през Соца и сега НЕ СА История! И много от нас ги чуват ама страдат от вменена паталогична амнезия!
     Кой и как ни Написа Истории, чрез тайни и явни МасСовски мероприятия, които си приписваме като национално героични, вместо Други, които собствената ни История безскрупулно притулва и изопачава!
     Толкова много борба на едни Шепоти с Други, сбъднати само в "новата" ни История..., от комитетските организации на недосподеленото ни петвековно хайдутство, че до Априля (дето добре че Макгахан разказа, че и посланието занесе и странно се разболя после), и спонтанното военно нескопосано, но СамоЖертвено освобождение на братушките (сваляме им шапка за което), до Куборготско монархизиране и загуби на територия, не на бойното поле, а на Маса, и добре планираното ни комунизиране, че и перестройно "демократизиране", та чак до Евро-Усвояването Ни... че и ужасно-хиляди коментара няма да стигнат да почистим, без да цапаме още.
     Дааа, някои Шепоти и на някои ПриРодНи Духове са Явно Полезни... защото България и като Име и Държава я има Още!
       А напоследък пак Масово всички от Човеците (останали с разум) я предават и още я Обричат и се самооправдават да напуснат, като Мишоците, за които идем на реч!
     Мили ни дечица, жални ни "будители"!




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pompadurpredator - Помпата е моя.
18.01.2018 13:38
Помпата е моя.
цитирай
2. lexparsy - След като си анонимен, pompadurpredator (без линк) ...
18.01.2018 14:07
pompadurpredator (анонимен) написа:
Помпата е моя.

След като си анонимен... не знам нито дали, нито какво, нито как спомогна на Историята, че и на Блога....
А аз не съм чак толкоз поласкан, но ако помогне на Човеците и Мишоците, благодаря сърдечно от тяхно име :-)
цитирай
3. radostinalassa - Точно така е.
18.01.2018 14:29
Само се чудя защо искат да ни унищожат празитите? Дали искат територията ни , за да си взимат директно златото, или искат да имат запасен вариант за заселване на някои елементи.
Но мисля, че си правят сметката без кръчмаря.
цитирай
4. lexparsy - Те даже не са се запознали с Кръчм...
18.01.2018 14:46
Те даже не са се запознали с Кръчмаря, Радостина!
А най-ценното, което вземат, и без да преувеличавам... Душите ни!
Само слепи не виждат състоянието на Човеците... все по "богати" на Злоба, Завист и Отмъстителност към най-близките си даже... придружена с една необяснима ПРИМИРЕНОСТ.
А Кръчмаря незнам дали е Христос или Антихриста.... ама съм сигурен че ако му кажа, "Я сипи едно без метил и стабилизатори и ГМО, ша почерпи... а тях Не :-)))
Ще им поизцапа малко и ще се разболеят щото не са привикнали на Земните неща, и ги наричат Мръсни :-)))
цитирай
5. 4u4ulina - Помпата е моя. благодарете му на ...
18.01.2018 15:34
анонимен написа:
Помпата е моя.

благодарете му на идиота
цитирай
6. cortana - Малко не разбрах смисъла на постинга. :)
18.01.2018 20:08
Общи приказки, поднесени в несериозен стил. Няма лошо да се пише несериозно по сериозен въпрос, но според мен тогава, когато зад несериозността се крие поне малко от малко решение на проблема или поне насока за такова.
В противен случай си е просто чесане на езика. Тоест, двойна загуба на време. :)
цитирай
7. lexparsy - Общи приказки! Сериозни ДоВоди?
18.01.2018 20:28
cortana написа:
Общи приказки, поднесени в несериозен стил. Няма лошо да се пише несериозно по сериозен въпрос, но според мен тогава, когато зад несериозността се крие поне малко от малко решение на проблема или поне насока за такова.
В противен случай си е просто чесане на езика. Тоест, двойна загуба на време. :)

Ами точно "Сериозните ДоВоди" са ни ДоВели сериозно и тенденциозно и Систематично до грешното тълкование, на това което са ни оставили неизтрито от документите и съзнанието ни cortana. Та гледаме само нарочната и вменена ни реалност, програмирана до прецизнос но съществуваща само като гледаме в краката дето да стъпим или в ръцете с които да хапнем...
А това, което наричаш "Общи приказки" е просто Реален поглед отгоре, доста опасен за такива дето не им е заредена програмата за размахване на крила :-)))
цитирай
8. cortana - Въпреки коментара Ви, мнението ми не само се запазва, а и засилва. :)
18.01.2018 20:41
А се засилва именно защото той, коментарът, също нищо съществено не казва.
Ситуацията в случая е все едно да си драскаме, че водата е мокра, снегът студен, а блог.бг - пълен с безсмислени неща и глупости. :)
Приятна вечер.
цитирай
9. lexparsy - Приятна вечер и програмирани сънищя cortana
18.01.2018 20:54
Със сигурност ще се насладиш на виртуална реалност, напълно обоснована и споделена
само с "доказано умни" събеседници, прочели само и само подбраните им прагматични книжки.
Умните така водят дебат... като дават резолюции и вменени характеристики и липса на доводи без сами да се позоват на такива, бързайки да посънуват още "реалност".
цитирай
10. saankii - дааа, корти, не вървят нещата,Шаци....
18.01.2018 22:42
.........
най-добре да ми я дадат тъзз помпа накрая..
да има Любофф,мир, ред,Творчество и..красота..
Жена ще спаси блогЪТ, и..СветЪТ!

5. 4u4ulina - Помпата е моя. благодарете му на ...
15:34

Мамбоо №5..първо твойта помпа ще счупя..
в главата ти..
цитирай
11. lexparsy - Сбогом блогом :-(
18.01.2018 23:12
saankii написа:
.........
най-добре да ми я дадат тъзз помпа накрая..
да има Любофф,мир, ред,Творчество и..красота..
Жена ще спаси блогЪТ, и..СветЪТ!

5. 4u4ulina - Помпата е моя. благодарете му на ...
15:34

Мамбоо №5..първо твойта помпа ще счупя..
в главата ти..

абе saankii аз имам сносни познания в езиковата култура и достатъчно по психология.... че твоето "кацане" и изказване ми прилича на паталогия... неее, не е алкохолна... ако не е сериозна психоза... дано в по добрия случай е наркоза...
Божеее, какво правя в този "блог" напомпан от психопати на първа страница....
Тази олигофрения и да се плаща на час, не се търпи
Сбогом блогом :-(
цитирай
12. missana - Тя територията ни отдавна бе подарена от комунистите на големите западни банки,
18.01.2018 23:24
със заемите които изтеглиха от Лондонския и Парижкия клуб. Не случайно водата ни мина ту във френски, ту в английски ръце.
цитирай
13. lexparsy - Аз почти защитих тезата си Драги ...
18.01.2018 23:36
Аз почти защитих тезата си Драги блогъри, и без особени усилия за аргументи, защото се дават ако не на Хора, на човеци.
Тези дето знаят и могат и искат да спорет с "доводи" и "аргументи" го правят само ако се слушат сами, или ако мародерски кацат на чужд постинг с кратки и обидни резолюции и вменени характеристики и после Фрък....защото са мушички... тук просто акат...
Тези дни ще пусна резюме на моето психо-научно проучване на блогърското общество, което си е копие на социалното ни. Само не знам под каква форма, че да се схване....
Това не засяга десетките интелигентни и вдъхновени да творят хора, които са жертва разбира се! и се страхуват от психопаталогията която ги заобикаля.
цитирай
14. lexparsy - Здравей Младен
18.01.2018 23:46
missana написа:
със заемите които изтеглиха от Лондонския и Парижкия клуб. Не случайно водата ни мина ту във френски, ту в английски ръце.

направо се радвам че се появи че да прочета смислени думи след стреса на тази менажерия:-)
Ти цитираш конкретен случай и казус... на мене ми се искаше да разбера дали с поглед от горе може да схванем глобалността не на конкретна а на цялостната измама и тенденциозен Геноцит, който се извършва не само с Историята, но с нацията ни...и думите "Национално предателство" са мек израз, особено като се прави от столетия!
цитирай
15. cortana - 9. lexparsy
19.01.2018 01:36
:))))
Блог.бг се слави и с друго, а именно, че всеки се има за психолог. :)))
Извинете ме, но написаното от Вас и в този коментар е смешно. Смешно поради това, че аз споделих впечатленията си, а именно Вие в него, коментара, говорите така, както описвате :)
Например: Вие представа си нямате с какво се занимавам и какво е образованието ми, още по-малко какви книги съм чела и чета, а си позволявате да пишете клишета спрямо това. Докато изказаното мое мнение се опосредства дори само от обстоятелството за истинност. :)
цитирай
16. cortana - ПП: Знаете ли колко е смешно това, че напускате блога вече 3ти или 4ти път? :)
19.01.2018 01:40
Честните критични мнения явно не Ви допадат. Предпочитате явно угодно-политикантските. :)
цитирай
17. missana - Да, действително, Лекс, прав си за геноцида, който е очевидно инспириран отвън.
19.01.2018 02:02
България е била жертва на Запада още след освобождението си от турско робство. Достатъчно е да си припомним т.нар. Берлински договор. След това сме предадени повторно /от Чърчил и Рузвелт/ в Ялта и в резултат сме паднали в ръцете на съветите. За трети път демокрацията у нас бе предадена от Запада в лицето на Буш младши, когато той асистира, след покана във Вашингтон, на Сергей Станишев да стане премиер. Инджова тогава каза - обречени сме на комунизъм. Другото е добре известно, но тази територия, без човеците е необходима някому за нещо. Може да се окаже дори и на извънземните. Катализатори на пъкления план не липсват, както от местен, така и от чужд калибър. А България в момента е като колапсираща звезда преминала границата на сферата на Шварцшилд!
цитирай
18. lexparsy - cortana Вие явно се занимавате с ...
19.01.2018 02:12
cortana Вие явно се занимавате с някаква сериозна и ангажирана статистика на присъствието на Людете в този блог...Ако го правите за хоби... Добре...но ако аз съм ви Наел за това, след подобно тенденциозно изявление просто ще Ви уволня (обичам да го правя:-)))
Не съм длъжен, но ако ми дадете 5 лева ще Ви обясня. Добре де шегувам се...че иначе трябва да похарча повече да се видим...
Ами повечето люде си работят за блога пез работното време... и това не им пречи да отделят цялото си излишно отношение. Но примерно на такива като мене се налага да си концентрират вниманието върху други неща и тогава е Толерантно да затворят блога си, докато си върнат отношението...
Сложно ли Ви се стори... или нямате готов софтуер за обработка на казуса?

Аааа пък чекай че се сетих... ама още 5 лева ще ми дължите... нищо де трупат се...
какво правите в този постинг да занимавате и мене и Госките в Вашите резолюции и мнения извън Темата на постинга БЕЕЕЕЕ ПИИИИИЧЧЧЧ или с КАААА да те завърша.... че ми казаха че и на такава обичаш да се правиш???
Аз мога да си огранича коментарите.... ама сещаш ли се че ти се кефя....и обогатявам познанията си...
Благодаря за което :-)
Хайде сега ако си намериш повод да се измориш, поспинкай... че и аз имам нужда...




цитирай
19. lexparsy - Това са теми толкова нужни за споделяне...
19.01.2018 02:26
missana написа:
България е била жертва на Запада още след освобождението си от турско робство. Достатъчно е да си припомним т.нар. Берлински договор. След това сме предадени повторно /от Чърчил и Рузвелт/ в Ялта и в резултат сме паднали в ръцете на съветите. За трети път демокрацията у нас бе предадена от Запада в лицето на Буш младши, когато той асистира, след покана във Вашингтон, на Сергей Станишев да стане премиер. Инджова тогава каза - обречени сме на комунизъм. Другото е добре известно, но тази територия, без човеците е необходима някому за нещо. Може да се окаже дори и на извънземните. Катализатори на пъкления план не липсват, както от местен, така и от чужд калибър. А България в момента е като колапсираща звезда преминала границата на сферата на Шварцшилд!


Това са теми толкова нужни за споделяне... но не с изгубените (като този субект дето ме занимава) а само на хора, които са на ръба да загубят надеждата си че имат разбиране Младене.... Има хиляди хора, които Знаят (иска ми се с много главна буква да го напиша) и пишат и няма кой да чуе, но и се чувстват застрашени недвусмислено... Имат нужда да им се наде Вяра че могат и трябва да пишат и да се систематизира и труда и Вярата им...
Радостина се изказа доста вярно по народно му....смятат ги нещата без кръчмаря...ама понеже са "извънземни" са изпуснали да се запознаят, преди да купонясват в кръчмата :-))))
цитирай
20. cortana - 18. lexparsy
19.01.2018 07:33
:))))))
Ще Ви отразя отзад напред. :)
- Обогатявате глупостта си, приемайки мнения на глупави хора. :) Тук има поне 5-6 човека, които ме познават, така че ето доказателство за думите ми, че говорите глупости. Какви доказателства са Ви представили тези, които са Ви я казали глупостта? О не, не ми отговаряте, не ме интересува. Останете си с глупостта и наивността щом Ви кефи. :)
- Напротив. Изказах първия си коментар точно по темата и то обосновано, просто защото е правдив. Разтягане на локуми без никаква идея и смисъл - това се явява постингът.
- Сам отваряте дума за пари, правите разценки и ги 'раздавате'. Дори копюрите определяте. Не е ли глупаво? Защото за мен е и детинско отгоре на това.
- О, нееее, не съм по статистиките. Да не съм Закси. :))) Просто съм чела патетични Ваши изказвания от рода: 'Това място не е за мен. Останете си със здраве. Аз го напускам.' Поне 2 пъти с този стават поне 3. И това 'Тръгвам си, за да остана', просто е смешно. :)
Стана ли ясно или да опростя? :)))

И накрая: Словоредът Ви често куца повече от нормалното. :) Правописните и граматически грешки са Ви доста повече от допустимото и то не от бързане. Следва извод: или приказката за кефа от уволняването е надувка, или сектора е... чикиджийски :)))), защото все пак като кадър, овластен да уволнява, би следвало да сте интелектуално нива над тях.
А, ако тези мои последни съждения са нерелевантни, то отново излагацията е за Вас, просто защото не умеете да преценявате и назначавате. :)))
Нищо лично, само изказах логични и/или видими обстоятелства и/или факти. :)
https://youtube.com/watch?v=jX3utCd_ATY
цитирай
21. milady - abe/ lex,аз пиша рецензии всеки ден,от около 5г насам..
19.01.2018 08:42
абе saankii аз имам сносни познания в езиковата култура и достатъчно по психология.... че твоето "кацане" и изказване ми прилича на паталогия... неее, не е алкохолна... ако не е сериозна психоза... дано в по добрия случай е наркоза...
Божеее, какво правя в този "блог" напомпан от психопати на първа страница....
Тази олигофрения и да се плаща на час, не се търпи
Сбогом блогом :-(

и никога, не съм се сбогувала с блога, в стил твоята среднощна патетика,
и неповторим лежерен, инфантилен „стил“..
когато,най-сетне, изготвиш/и/ твоя научно-психичен-анализ,
по темата, която си избрал/патАлогията и особености на „кризата
в живота на “средния“ мъж, бих ти предложила моята безплатна
редакция, и няма да поискам ни..едно кафе..
блог бг. е опасен за псих здраве на средностат.бг жени..
това накратко..
но,да не забравяме, аз не съм..нито жена, нито мъж,нежели
средностат.елемент.Така,че обади,когато се успокоиш..
една съблогерка..
с мерак...
цитирай
22. milady - и трите,корти,и трите, а, сега може и да ме..клъцнете, няма да ви копирам,лекс..
19.01.2018 08:44
И накрая: Словоредът Ви често куца повече от нормалното. :) Правописните и граматически грешки са Ви доста повече от допустимото и то не от бързане. Следва извод: или приказката за кефа от уволняването е надувка, или сектора е... чикиджийски :)))),
цитирай
23. milady - а, тозз червено черният..мишок е..Блякчу от Долно Русенско..
19.01.2018 10:32
5. 4u4ulina - Помпата е моя. благодарете му на ...
18.01 15:34

същият лаладжия, като теб лекси, че и по-як..
има 10год стаж чичката,и хич не се оплаква,
и да фърля..оставки..
не човек, а Желязкоо!
/ кака Джулия от Невърленд
цитирай
24. lexparsy - Ооо, milady хих че не се учудва че ...
19.01.2018 10:50
Ооо, milady хич че не се учудвам че като лешояд кацна на купона да си покълвеш и поакаш :-) Тези определения ги знам вече.
цитирай
25. lexparsy - Тази сутрин получих различни от...
19.01.2018 11:07
Тази сутрин получих различни отзиви от хора дето ме питат в контекста "абе защо се занимаваш с тия?" "Това е гадост!" , че и примери даже за добронамерени, но оплюти постинги отпреди 10 години...
Ами хоби ми е бе...А и обичам да се разсейвам докато се занимавам с други неща...
Че и си се уча да си правя полезни изводи без много да се връзвам :-)))
цитирай
26. milady - добро утро,лекси, и аз месея питка, чакам я да втаса, и се чудя, как да бъда..по-деликатна с теб
19.01.2018 11:30
а, тозз червено черният..мишок е..Блякчу от Долно Русенско..

5. 4u4ulina - Помпата е моя. благодарете му на ...
18.01 15:34

съжалявам, дебата който се опитваш да завържеш, е..обречен..
ще повторя кортана, ти имаш невъобразима лексика, и правопис,
което ведно с свръхемоционалните среднощни полюции,
проваля един сериозен дебат, по дифолт..
аз те наблюдавам от около 18мес, с какви мъки се опитавш, да
вкарваш някакви идеи за „оБединение, солидарност“, и детски лафчета.
как, е възможно тогава, да те приемеме насериозно/поне аз, не успявам.
и това Фиаско върви някъде посреднощите, на 3 водки Флирт!
аз съм Юлия, и имам имена,
за лешояда и мършата..ти сам се определи..
еле,пък с тоз анонимния, който ти даваЛ акъл на лс..
мой човек, бутафорно става, не усещащ ли?
пак съм,Юлия

пп,
я, едно интимно въпросче, за да стане поне интересно при теб..
защо така бързо реши да си скриеш онзи.„умен“ постинг за Българите
в Чикаго/които,видим ли ние,плебса..
само те,те разбирали правилно.

няма да задавам др.въпросчета, обещавам..
цитирай
27. netengalfon - Ти си един нетен галфон, прост, тъп и ...
19.01.2018 11:53
Ти си един нетен галфон, прост, тъп и досаден.
С Мисана сте ужасно противни.
Чупката от тук!
При Чучелото!!!!
цитирай
28. netengalfon - Това лилипуткин ли е?
19.01.2018 11:54
milady написа:
5. 4u4ulina - Помпата е моя. благодарете му на ...
18.01 15:34

същият лаладжия, като теб лекси, че и по-як..
има 10год стаж чичката,и хич не се оплаква,
и да фърля..оставки..
не човек, а Желязкоо!
/ кака Джулия от Невърленд

цитирай
29. lexparsy - и моята Резолюция
19.01.2018 12:21
Дааа, след като си свърших работата, ще отделя време да си почистя кочината.
• Основния Проблем!
  За мене и за повечето блогъри е неморално и неетично да посещаваш чужд постинг с коментари извън темата, камо ли с обидни изявления и резолюции, които не водят до никакъв конструктивен диалог. Това не само е неморално, но определено си е или нарочно или паталогично отклонение!
   Но това е въпрос на възпитание до 7 г. възраст... после трудно се учи и поправя...
•  Казуса на този проблем
   Щом от това страдат хора повече от 10 г. значи такова поведение е допуснато нарочно и даже толерирано в социума на блога. Може пък и стимулирано или платено с цел БлогБрадър... Не знам...
•  Личните ми изводи
   Лично аз бих приел и даже търся и оценявам градивна критика на поведението и отношението ми. И съм благодарен на оценките, от които си взех поука.
   Споделих с приятел че си имам критерий за интелигентност и бърз начин за IQ тест :-) Чувството за хумор и абстракно мислене....
Ако трябва да обясниш на някой че:
- дължиш ми 5 лева - означава - не съм длъжен да ти отговарям и ми губиш времето
- Сбогом - означава - не желая да контактувам с тебе, с нищо не сме си полезни
- Уволнявам те - означава че кардинално не желая контакта ти и няма да го препоръчам на никой... Но искам да чуя цялото ти оправдание ... получи се :-)))
- и т.н. просто по-добре да си замълчиш и усмихнеш :-)
хе-хе,а от къде знаеш че словореда не съм си го адаптирал специално за тебе...и грешките освен от клавиатурен лапсус не са и нарочно очевАдни (като последната дума)
   За вас мили Хейтъри това е просто игра и си позволявате да я правите обикновено с чувствителни и интелигентни блогъри...Това се нарича Мародерство... да се гавриш със слабите, вместо да си съпричастен...Най стария закон на света е срещу този порок на човека!

А за психо анализата ли.... ами ще Ви я напиша ама трябва да я адаптирам... че по-голяма част от блогърската менажерия да я разбере :-)
цитирай
30. karamelita - Тааа, за какво беше темата - исто...
19.01.2018 12:54
Тааа,за какво беше темата - историята ни как се пише от Паисиево време до днес...ами пише се тенденциозно,за пари или за връзки с висшестоящите,е Паисий бил патриот и написал както трябва.Най вярната история е отразена във фолклора.Колкото до информациите,получени телипатично свише,може понякога да са верни и не всеки контактьор е психоболен...По мои наблюдения умения за контактьорство има всеки трети човек,но не го знае.Много от българските царе са били контактьори.Изобразяваната шишарка в много религиозни творби е свързана с хипоталамуса в мозъка на човека,чрез него може да прониква в друго измерение,но това е дарба.Съществува Сфера на знанията,където всякаква информация и твотчество,създадено от човеците фигурира като в огромен компютър,информация за минало и бъдеще.Този голям компютър по наши представи е в Матрицата.Контактьори са виждали Матрицата в Космоса,скоро получих един трудна един инженер,предаден в библиотека.Там Матрицата се изобразява като огромен октопод,на всяко пипало с нещи като кръгли образувания и малки пипалца.Дали е вярноБог знае...истината.Та когато умрем там ше придобием възможност да ползваме абсолютно достоверна информация за нашата си история и в образи и картини и ще научим истината.Сега всеки ще разправя историята както му е угодно и фано патриотите са повече,че бъдещото поколение да държи все пак на тази държава...Ако то въобще се интересува от история или повече от забавления и електронни игри...
цитирай
31. lexparsy - Юлия, май с теб ми е интересно да си бъбрим...
19.01.2018 12:54
ама само когато имаме време и отношение :-) трябва да си направим отделна стая в Блога....
Щом месиш питка, се притеснявам да не и наречеш някакви лоши мисли...само хубави неща си мисли и непременно я остави да си обиколи нивата...

ИМАМ ГЕНИАЛНА ИДЕЯ ЮЛИ !!!
Всеки ден се прави един постинг дето се събират всички да се оплюват и поругават че да се освободят от отрицателната енергия... Много полезно ще е! че после като месят питка да са Чисти :-)

ааа, сетих се за кой постиг намекваш... ами той май ми беше от първите и си е там... чек да го намеря...
хе.. казва се "Информирани ли сме, без да сме...?"
видях хе-хе.. saankii го е кацнал с коментар, без никакво усилие да схване смисъла... явно е сложно....
ето ти линка:
http://lexparsy/lichni-dnevnici/2017/06/25/informirani-li-sme-bez-da-sme.1553668
цитирай
32. lexparsy - Благодаря за коментара karamelita
19.01.2018 13:24
   Връщаш ми надеждата за адекватен диалог в този Блог! Ти си третия човек коментирал толерантно и с разбиране по темата.
   Много хора напоследък са все повече съпричастни към демагогията, която наричат История, че и обучават децата ни на нея.
   За Паисий.. някой беше написал проучване че той просто по спешност е извадил в резюме от стари книги неговата История... за жалост източниците са тенденциозно унищожавани или интерпретирани от векове...
   Извини, но моята асоциация с Духовете, които ни шепнат е и абстрактен хумор, но и препратка точно за това, което коментираш, и което от хилядолетия се счита за херметично и за достояние само на тези, които ни манипулират...Хе-хе... даже изпращат такива като гореспоменатите хейтъри да ни обясняват че това са смешни и наивни глупости !!!
   Аз бих припомнил по-скоро за Родовата Памет... като тази на Българина и България!!! Тя не се изтрива, повярвай...българската дума ПриРода, с която наричаме естественото Творение, което ни заобикаля е показателна... Дано да я опазим и да се научим да я питаме...
цитирай
33. cortana - 29. lexparsy
19.01.2018 14:25
- За себе си можете да говорите, но от името на 'повечето блогъри' не е готино, най-малкото защото не ги познавате. Като казах 'познават ме 5-6 човека тук', имах в предвид реално. Иначе са поне още 20тина, разбирате ли? Вие сте от няма и година в блога и да се самоопределяте като говорител е смешно.
- За уточнителните глупости за пари, уволняване и т.н., извинявайте, но е още по-смешно. Ако така говорите и в реалния живот, какъв ли е той като комуникация? О, не питам, не ме интересува. Просто казвам, че НОРМАЛНИТЕ хора обичат прямотата, а не детинските инфантилни бръщолевения. Общуването не почива на догадки какво е искал да каже отсрещния. Със същата логика можете да кажете 'нали ти платих бе, кучко, защо не ми духаш?' :))) Това означава ли, че Вие сте правия?
- Хайде с тъпите извинения за словореда и грешките не на нас. Той перманентно Ви е такъв ТУК. Факт, който се вижда навсякъде ТУК.
- Вие въобще наясно ли сте какво е мародерство? Или както обикновено, въпросът е да има 'интересни' думички, че да се правите на такъв, какъвто не сте?
- Бяхте програмист, а сега сте психолог. Аз не съм нито едно от двете. Но да се пробваме кой повече разбира и в двете направления, какво ще кажете? :)
Смешно е, разбирате ли? Смешно е защото и в двете направления Ви личи дилетанщината. :)
Получавате именно конкретика в момента тук, но понеже не Ви изнася, че Ви болцка и осмива, твърдите, че не е по темата.
НАПРОТИВ: Именно заради драскачи като Вас, за които не са важни фактите, а да се изпънат (пред кого питам?), описването на историята ни е на това дередже.
цитирай
34. cortana - lexparsy, извинете ме, върнах се с едно предложение.
19.01.2018 14:41
Защо не оформите този Ваш постинг така, все едно е адресирано писмо да кажем до Министерството на културата? Или академичния състав, рецензиращ историческите трудове?
Бихте ли го направили?
И ще видите, колко права съм в коментарите си. :)
цитирай
35. lexparsy - Защо не оформите този Ваш постинг ...
19.01.2018 15:32
cortana написа:
Защо не оформите този Ваш постинг така, все едно е адресирано писмо да кажем до Министерството на културата? Или академичния състав, рецензиращ историческите трудове?
Бихте ли го направили?
И ще видите, колко права съм в коментарите си. :)

   Абсолютно и безпрекословно си права!
   Ми нали точно Министерството на "ХАЛТУРАТА" е един от участниците в тази Пародия на История...
Аз не знам държава в която министъра на културата да е с чуждо самосъзнание и да си позволи да се изкаже публично с фразата "Вие българите...."
Ще го изкарат на жълтите павета... ако си имат като нас такива...

   Но!!! cortana други люде преди да Заявят "няма какво да се направи"... проявяват някаква съпричастност към темата и не с недобранамерени резолюциии.
   Излиза че не си съгласна с манипулирането на историята и съзнанието ни... и с това на което все още учат и децата ни....
Което е жалко!
цитирай
36. lexparsy - - 29. lexparsy. . . . . . . . . Ами ч...
19.01.2018 15:56
cortana написа:

- 29. lexparsy
.........

Ами човеците като нямат еднакво Разбиране за едни и същи понятия, камо ли за морал, използват малко абстрактно мислене, или хумор :-) Но ако на отсрещния и това му е чуждо просто е безполезна комуникацията ...
С нищо не се обогатяваме...тогава е достойно просто да си направиш свой постнг: и да си поканиш Събеседници !!! Не е ли честно така ???...
Тогава аз няма да вляза в Твоята Стая и да се заяждам че и обиждам... просто е неморално !!!
Понимаеш???
Аз си събирам статистика, дали и колко нараства броя на такива хора, че да видя колко остава до 12 ч.
Например ужасих се като един "приятел" ама най-сериозно ми разви тезата че чисто прагматично Хумора е несериозна работа и загуба навреме !!! Нищо чудно да си съгласна...Спонтанно се сетих за "Името на розата" ако си я чела случайно ...
цитирай
37. cortana - 35. lexparsy
19.01.2018 16:29
- Осъзнавате ли, че отново показахте, че това за психологията е хвърлен прах в очите ни. Ако бяхте такъв, щяхте да усетите какво искам да Ви кажа, но, ок, ако го оформите все пак така - ще Ви го кажа по-простичко. :)
- Аз никъде не съзирам да изказвам мнение, че няма какво да се направи. Просто изказах мнението си, че постингът е лаладжилък и с това е по-безполезен дори от такъв, в който се изопачава историята. Най-малкото защото в такъв би имало поне 2 термина, имена, дати, а тук едно голямо НИЩО. Само патетизъм. Неуместен с претенциите си в случая. :)
цитирай
38. cortana - Но тъй като Вие се опитахте да твърдите, че не съм от челите, та да Ви кажа:
19.01.2018 16:31
Да, чела съм я. Дори не можете да си представите колко и какви книжки съм чела. Плюнчейки пръстите си и така поемайки отровата от страниците им. :))))
Хайде сега проверете дали твърдящите, че cortana е профил на знаете кой, са чели тази книга например. :)
Защото мен на тясно не ме хванахте. :))))
цитирай
39. radostinalassa - Ако Кортана е рецензент на блога
20.01.2018 12:22
Спукана ми е работата, казано по народному. От коментара й досега успявам да публикувам средно 1-2 поста от 3. Това явно не се смята за труд. Някои постове наистина не бяха кой знае какво.
цитирай
40. lexparsy - Ам тя що ти пречи бе Радостина
21.01.2018 13:48
radostinalassa написа:
Спукана ми е работата, казано по народному. От коментара й досега успявам да публикувам средно 1-2 поста от 3. Това явно не се смята за труд. Някои постове наистина не бяха кой знае какво.

Ам тя що ти пречи бе Радостина, нека си нарича... ти си пиши ...
Човек така се разболява сам, и твоите здравни съвети не мой му помогнат...
както рече аборигенката :-)))
цитирай
41. radostinalassa - Пречи ми
21.01.2018 20:09
Не можах да поздравя сина си и се ядосах много.Искам да кажа, че не можах да публикувам доста постове.
цитирай
42. cortana - Ха! Дойдох тук, за да 'вдема' свой коментар, а чета смешката, че съм пречела някому да публикува. :)))
22.01.2018 02:12
И с какво точно Ви преча, radostinalassa?
Смятам изказването Ви за крайно смешно и инфантилно. :) С една дума: НЕВЯРНО. :)
цитирай
43. bezistena - Защо, Приятел, си деактивира поста ...
23.01.2018 00:23
Защо, Приятел, си деактивира поста

ОБРАЗОВАТЕЛНА "ПРОГРАМА"
http://lexparsy.blog/history/2018/01/21/obrazovatelna-quot-programa-quot-oakano-e-veche-tuk-v-15-ch-.1589429

Та точно това е целта на мърсуващите в блог.бг антиБългари да те откажат да публикуваш истината!

Ние го регенерирахме с нашия пост:

Дисекция и сравнителен анализ на тоталитарния социален пробългарски патриотичен социализъм и на юдео–ционисткия преход и бандитски капитализъм в България
http://bezistena.blog/history/2018/01/23/.1589606

Не се предавай и отказвай в мисията си, Приятелю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363591
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375